جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

بهترین اس ام اس های دوستت دارم behtarin sms haye duset daram

اس ام اس


بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram



وقتی دلم می گیره

 دنیامو غم می گیره

انگاری حس بودن

 تو لحظه هام می میره

وقتی دلم می گیره

 می خوام پیش تو باشم

نمی تونم حتی یه لحظه

 دوستت نداشته باشم



بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram



اگر تو نبودی من کاملاً بیکار بودم

هیچ کاری در این دنیا ندارم

جز دوست‌ داشتن تو



بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram



دددددددوستت دارم

گنگی زبانم را به صراحت قلبم ببخش زیبارو



بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram



چطور بگم دوستت دارم تا قلبم آروم بگیره ؟

به کی بگم تورو دارم تا از حسودی بمیره ؟



بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram



عزیز بودن زیباست و دوست داشتن هنر است

اما به یاد عزیز بودن بهترین هنر است



بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram



مدت ها بود که می خواستم رازی را که در سینه دارم به تو بگویم

 ولی نتوانستم

داشتم هنگامی که از کنارم می گذشتی

 این راز را در چشمان عاشقم بخوانی

ولی تو با بی اعتنایی می گذشتی

تا اینکه امروز قلم برداشتم تا از بی مهریت بنویسم

وقتی قلم را از روی کاغذ برداشتم دیدم نوشته ام دوستت دارم



بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram



یه معما

می دونی اونی که تورو به اندازه روشنایی

 تموم ستاره های آسمون دوست داره کیه ؟

جوابش خیلی سادست

 اسمشو بالای این اس ام اس نوشته



بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram



تقدیم به مروارید صدف دریای دلم

 که به بیکرانی اقیانوس دوستش دارم



بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram



گفتم دوستت دارم  نگو نظر لطفته

 چون نظر لطفم نیست نظر دلمه !



بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram



من عشق را در تو

 تو را در دل

دل را در موقع طپیدن به تو دوست دارم



بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram



در زندگی محتاج دو چیز باش

قلبی که دوستش داری و قلبی که دوستت داره



بهترین اس ام اس های دوستت دارم
behtarin sms haye duset daram
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد