جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوستت دارم شهریور 92 sms ehsasi shahrivare

اس ام اس


اس ام اس دوستت دارم شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



زیباترین ستایش ها نثار کسی که

 کاستی ها و لغزش هایم را می داند

و باز هم دوستم دارد



اس ام اس دوستت دارم شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

پس با تمام سکوتم دوستت دارم



اس ام اس دوستت دارم شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



تو را ای گل کماکان دوست دارم

 به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست

 تو را تا زنده هستم دوست دارم



اس ام اس دوستت دارم شهریور 92
sms ehsasi shahrivare

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس دوستت دارم شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



وسعت دوست داشتن همیشه گفتنی نیست

پس به وسعت تمام ناگفته ها دوستت دارم



اس ام اس دوستت دارم شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



دوستت دارم

 رازیست که در میان حنجره ام دق می کند

وقتی که نیستی



اس ام اس دوستت دارم شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



بگذار بگویند خسیسم

من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمی کنم

جز برای مهربانی خودت



اس ام اس دوستت دارم شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



این جمله را هرگز فراموش نکن

برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است



اس ام اس دوستت دارم شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



فاصله گرفتن از آدم هایی که دوستشان داری بی فایده است

زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست



اس ام اس دوستت دارم شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



زندگی تعداد نفس ها نیست !

زندگی تعداد لبخند های کسانیست که دوستشان داریم



اس ام اس دوستت دارم شهریور 92
sms ehsasi shahrivare
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد