جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی sms eteraf mikoname khaterate bachegi

اس ام اس



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



اعتراف می کنم که دوران دبستان تو کلاسمون یه پنکه داشتیم

این پنکه خیلی تکون می خورد پنکه هم بالای سره دوستم بود

 ما هم هی حواسمون بود که این افتاد سریع بپرم جلوش

و یه جای دوستم من بمیرم و تو روزنامه ها کلی تعریف کنن ازم

یه همیچین آدمی بودم من



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



اینجانب در سلامت کامل عقل اعتراف می کنم

 امروز در سن 20 سالگی از مادرم خواستم به یاد 2 سالگی بیاد

و ناخونای منو بگیره

 اونم اومد و ناخونای منو همچین از ته چید که به غلط کردن افتادم



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



اعتراف می کنم بچه که بودم استاندارد

 روی خوراکی ها رو می خوندم استان دارد

اصن یکی از جاهایی که همیشه دوست داشتم برم استان دارد بود



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



من می خوام درهمین پست و مقام برا بار اول اعتراف کنم

 بچه که بودیم می رفتم خونه مامان بزگم اینا با پسرخاله هام

بابرق 220 فشار قوی قطار بازی می کردیم

هرچی هم میگفتن نکنید خشک می شید

 گوشمون بدهکار نبود الآن که فکر می کنم میبینم راست می گفتنا ما باورمون نمی شد



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



اعتراف می کنم یه بار گوشیم افتاد تو دستشویى

منم دستمو تا آرنج کردم تودستشویى

 بعد به خاطر اینکه بوش بره رفتم ادکلن خواهرمو ازش قرض گرفتم(البته بدون اطلاعش)

باهاش گوشیو شستم بوى عطر با بوى گوشى قاطى شد

یه بوى قابل تحملى ایجاد شد

الانم دقیقا دارم با همون گوشى پست می زارم

ببخشید اگه یکم بوش بده شرمنده



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



بچه که بودم خیلی دوست داشتم چشام سبز باشه

 یه نفر بهم گفت اونایی که چشاشون سبزه

وقتی سرماخوردن دماغشونو کشیدن بالا

اعتراف میکنم تا 12 سالگی وقتی سرما می خوردم

 به امید اینکه چشام سبز شه میرفتم

جلو آیینه دماغمو می کشیدم بالا

اسکل هم خودتی خوب آرزو داشتم



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



 اعتراف می کنم قبلاها اون قدیم ندیم ها می اومدم

قسمت عاشقانه هرچی متن قشنگ بود می فرستادم

 واسه مخاطب خاص بی خاصیتم

اونکه ارزش نداشت اما دمتون گرم

تو موقعیت های بد نجاتم دادین چاکرتونم



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



اعترف می کنم یه بار یکی از آشنا هامون اومدن خونمون

بعد یه پسر سه ساله داشتن ( تقریبا گودزیلایی بود واسه خودش)

 انقد حرف میزد و فضول بود

 بهش گفتم این یه بازی مثلا تو یه زندانی هستی من گرفتم

 دستو پاشو بستم ولش کردم مامانشم نفهمید

من یک انسان پلیدم

 آره من یه همچین آدم با سیاستی بودم قبلاها



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



اعتراف می کنم شیش هفت ساله که بودم

یه روزکه کسی خونه نبود

یه طالبی ورداشتم خوردم

میخواستم که مثلا بابام نفهمه پوستش وتخمه هاش

ازپنجره ریختم پایین تخمه هاش ریخت

 تو سر پسر همسایمون اونم به بابام گفت

وقتی بابام بم گفت از این کارا نکن

 من با اعتماد به عرش عجیبی گفتم من نریختم که



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



اعتراف میکنم
از ترس این که مامانو بابام بهم بگن کاری بکن

 از اتاقم بیرون نمیرم

الانم که اینو دارم میگم

 دستشویی دارم



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



من اعتراف می کنم:
تا 10 - 12 سالگی نمی دونستم گوشی چیه

حالا این خواهرم اومده میگه من یه گوشی اپل میخوام

 از همونا که تو سریال مادرانه دست رها ست

 آخه من از دست این دهه هشتادیا چیکار کنم برم خودمو بکشم



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi



اعتراف می کنم دیشب سردم شد

ناخود آگاه رفتم کولر رو خاموش کردم

فک کنم دارم مثه بابام میشم



اس ام اس اعتراف می کنم خاطرات بچگی
sms eteraf mikoname khaterate bachegi
نظرات 3 + ارسال نظر
simin یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:19 ق.ظ http://dihich.blogfa.com

یلدا پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ق.ظ

:

fateme چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:40 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد