جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک تبریک عید فطر payamake tabrike eyde fetr

اس ام اس


پیامک تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr



حلول ماه عید و شادی مسلمین است

پایان ماه روزه ، برای صائمین است

نشاط و افتخار و شادی و سربلندی

از محک الهی برای مومنین است



پیامک تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr



عید آمده هر کس پی کار خویش است‌

می نازد اگر غنی و گر درویش است‌

من بی تو به حال خود نظرها کردم‌

دیدم که هنوزم رمضان در پیش است‌



پیامک تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr



دل ها همه بهاران شد از شمیم باران

مه رخ نموده امشب در عید روزه داران

هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران

شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران



پیامک تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




پیامک تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr



خدایا !

خروج از ماه مبارک را برای ما

مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده



اس ام اس تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr



خوشا به حال کسانی که استفاده بردند

 و خود را به خدا نزدیکتر کردند

خوبان التماس دعا

عیدتون مبارک



پیامک تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr



امضا نشود کتاب ما

 تا از یار خبر نیاید امشب

این سی شب و روز ما نه ارزد

 تا او به نظر نیاید امشب

به امید ظهور مولایمان

عید فطر مبارک



پیامک تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr



به یاد ماهی که تا نبینمش

دست از روزه گرفتن برنمی دارم

بیا تکلیف منو روشن کن



پیامک تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr



نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد

باده خرم عید است که در ساغر شد

روز عید است سوی میکده آیید به شکر

که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد

ساقی از میمنت عید دهد باده صاف

جرعه گیرید چو معشوق به خم رهبر شد

مطربا نغمه عیدانه زن و دست فراز

که ز هر پرده نغزت هله ای دیگر شد

صد کنم شکر بر این عید که از عرش رسید

صد کشم رشک که ایام صیام آخر شد

فرصتی بود که این تیره ی دل صاف شود

نعمتی بود که بر تشنه لبان کوثر شد

آتشی بود که در سردی سوزان وجود

دم گرمی شد و در مجمر دل اخگر شد

وای بر ما که از این جام نگیریم لبی

حیف زان آتش اگر سوخت و خاکستر شد

حالیا عید شد و رونق می افزون گشت

مستی افزون کند این باده چو پر شکر شد



اس ام اس تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr



صبح نشاط دم زد فیض سحر مبارک

عیش صبوح مستان بر یکدگر مبارک

عید گشاد ابرو بربست رخت روزه

این را حضر خجسته آن را سفر مبارک

تیغ هلال شوال باز از افق علم شد

ماه صیام بشکست فتح و ظفر مبارک

وقت سحر موذن آهنگ عیش برداشت

بر گوش روزه داران این خوش خبر مبارک

انجام خیر دارد  فکر شراب و ساقی

بحث فقیه و زاهد  بر خیر و شر مبارک

طبع حکیم و صوفی هر کس به طالعی زد

این راست نفع میمون آن را ضرر مبارک



پیامک تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr



می خواست بهانه ای که پر نور شویم

از هرچه بدی و غیر او دور شویم

یک ماه پر از فرصت برگشتن داد

یک عید فرستاد که مغفور شویم

یک ماه صدا کرد که زیبا باشیم

در هر سحر و شبی چو مولا باشیم

ماه رمضان ماه مهارت ورزی ست

باشد که همیشه مثل حالا باشیم

یک ماه بهشت بر زمین حاکم شد

یک ماه ز عصیان دلمان نادم شد

یا رب نکند دوباره مهجور شویم

یک مژده بده که وصلمان دائم شد



پیامک تبریک عید فطر
payamake tabrike eyde fetr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد