جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید تبریک عید فطر sms jadid tabrike eyde fetr

اس ام اس


اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr



کوتاهی دستانم را به بلندی ستاره های اجابت برسان

عید سعید فطر مبارک



اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr



لطفا یه امروز رو از خونه بیرون نرو !

 می بیننت اشتباهی فردا رو عید فطر اعلام می کنن

ماه من



اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr



هلال عید می‌بینی و من پیوسته ابرویت‌

مبارک باد بر تو عید و بر من دیدن رویت‌



اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr



عید است و دلم خانه ویرانه ، بیا

این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم

یک روز به مهمانی این خانه بیا



اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr



عید فطر است و دلم غرق تماشاست

یاد آن ماه عزیزی که به حق اوج تمناست

سائل درگه عشقم که امید است بر آن

هر چه طالب شوم از او همان لحظه مهیاست



اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr



عید صیام آمد و ماه صیام رفت

لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد

گرد غم گناه ز جان عوام رفت



اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr



عید فطر آمد و ماه رمضان گشت تمام

بر شما همسفران سفر روزه سلام

روزه هاتان همه در پبش خداوند قبول

روزگار خوشتان مظهر توفیق مدام



اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr



همه دارن دنبال ماه می گردن

هنوز بیرون نیا بزار یه کم سر کار بمونن



اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr



عید فطر مبارک !

 الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم



اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr



به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز

 عید فطر به تعویق افتاده و ماه رمضان تا یک ماه دیگر تمدید گردید !



اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr



خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم

 که حاصل دسترنج یک ماه خود را در رمضان

 از این به بعد هم حفظ کنیم



اس ام اس جدید تبریک عید فطر
sms jadid tabrike eyde fetr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد