جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید روز smshaye jadide rooz

اس ام اس


اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



دلی که شکستی را گچ چاره نکرد

گِل گرفتم



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



دیگر عاشقانه نمی نویسم

اگر نوشتم مخاطب خاص ندارد

 چون در این زمانه کسی ارزش خاص بودن را ندارد !



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



چقدرسخته عاشق شدن

تو روزگاری که اولین شرط عشق

 لمس بدنه

بر این عشق نفرین باد



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



هیچ چیز نمی تواند چیزی را به شما بیاموزد

 جز آنچه که در افق دید و خرد شما وجود داشته

و شما از آن غافل بوده اید



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



از خوبان بیشتر می ترسم

چون روزی تو خوبترین از نگاه من بودی



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



کاش اون وقتی که می پرسن حالت چطوره؟

میگم خوبم

یکی باشه که محکم بغلش کنی

 و آروم تو گوشش بگی خوب نیستم اصلا خوب نیستم ...



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



چشمانم رابه نابینایی می فروشم

 تا عشقم را با دیگری نبینم



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



زخم ها خوب می شوند

 اما خوب شدن با مثل اول شدن خیلی فرق دارد



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



اشتباهی اس ام اس فرستاد : سلام نفس!

در صورتی که چند لحظه پیش به من شب بخیر گفت



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



به غرور اردلان تمجید

به عشق پاک مریم

به گریه های مادرانه ی رعنا

به رهایی رها

به ترس ارسلان

دلم برات تنگ شده

بگو خب



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



چـه صـادقـانـه دوسـتـش دارم

 چـه صـادقـانـه دوسـتـش دارد

ایـن اسـت عـشـق یکـــ طـرفـه



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



بدبیاری مال وقتیه که

بد بی ...  یاری...



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



زلالترین شبنم شادی را همیشه بر روی لبانت آرزو دارم

نه برای امروز بلکه برای فرداهای هر روزت



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



خدایا من که نفهمیدم زندگی چه شد

مرگ را برایم معنی کن



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



هرروز صفحه نیازمندی ها را زیر و رو می کنم!

می دانم بالاخره یک روز به من لعنتی نیاز پیدا می کنی...



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz



تنهایی یعنی عاشقش هستی

 ولی حق نداری بهش زنگ بزنی

چون اون دیگه تنها نیست !



اس ام اس های جدید روز
smshaye jadide rooz
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد