جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

س م س جدید شهریور 92 sms jadide shahrivare

اس ام اس


س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



آن شرلی هم نشدیم

یکی ازمون بپرسه

 تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت؟



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



گفت: حالت را نمی پرسم می دانم که خوبی

 عکس هایت همه با لبخندند!

نمی دانست عکاس که می گوید سیب

 من یاد حماقت حوا می افتم و پوزخند میزنم



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



تو به افتادن من درخیابان خندیدی

و من تمام حواسم به چشمان مردم شهر بود

که عاشق خنده ات نشوند



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



اگرچه قلبم برای بودنت کوچک است

 اما تو برای همیشه مهمان این خانه ی کوچکی



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



دلم گرفته از این شهر که آدم هایش همچون هوایش ناپایدارند

گاه آنقدر گرم که نفست می گیرد

گاه چنان سرد که بدنت می لرزد



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



من همه نوع آهنگی در خور حالم بوده

 غیر از این آهنگ همه چی آرومه



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



صبرکردن خیلی سخته و فراموش کردن سختر

 ولی سخت تر از اینا اینه که نمیدونی باید صبر کنی یا فراموش؟



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



این روزها شیر هم راضیه

 با دمش بازی کنن ولی با دلش نه!



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



بعد از مدت ها دیدمش دستامو گرفت

 و گفت چقدر دستات تغییر کرده

 خودمو کنترل کردم و فقط لبخندی زدم

موقع خدافظی دم گوشش گفتم

بی معرفت دستای من تغییر نکرده

 دستای تو به دستای یکی دیگه عادت کرده



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



عشق لیاقت می خواهد و عاشق شدن جرات

همیشه در پی کسی باش که با تمام کاستی ها

و کمی ها و عیب هایت حاضر باشد به تو عشق بورز

و تو را به همه دنیا نشان بدهد و بگوید که: این تمام دنیای من است



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



مشق شب:

واسه کسی بمیر که واست تب کنه!

هزار بار تا آخر عمر



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



لات دیوانه ای را گفتند :

چه خواهی ازخدای خویش ؟

 گفت : عقل سالم خواهم تا به عشق رفیقم دوباره دیوانه شوم



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



خدایا یادت هست؟

دستشو گرفتم آوردم پیشت

گفتم من اینو می خوام!

گفتی این نه بهتر از اینو برات گذاشتم کنار

پامو کوبیدم رو زمین و گفتم من همینو می خوام

آروم توی گوشم گفتی آخه اون از من قول یکی دیگه رو گرفته!



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



از دست دادن هر انسانی که دوستش می داشتم آزاردهنده بود

 گرچه اکنون متقاعد شده ام که هیچکس کسی را از دست نمی دهد

 زیرا هیچکس مالک کسی نیست

 این تجربه واقعی آزادی است :

 داشتن مهمترین چیزهای عالم بی آنکه صاحبشان باشی



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد