جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداوند و خدایا sms khodavand o khodaya

اس ام اس


اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya



وقتی از اینکه آنچه را می خواستی بدست نیاوردی افسرده ای

فقط محکم بنشین و شاد باش

خداوند در فکر دادن چیزبهتری به تو می باشد



اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya



اگر ذره بین نگاه قوی باشد

در تمام صفحه های ورق خورده ی زندگی اثر انگشت او دیده می شود

چه بچه گانه است که فکر می کنیم همه اش را به تنهایی رنگ کرده ایم



اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya



برکت پروردگار مثل بارونه

اگر خیس نمی شم ، جایم را عوض می کنم



اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya



خداوند

گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است

تا تنها سخنان و صحنه های بالا و والا را جست و جو کنیم



اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya



خدایا دل مرا آنقدر صاف بگردان

تا قبل از پایین آمدن دستم دعایم مستجاب گردد



اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya



خدایا

کمک کن دیرتر برنجم ، زودتر ببخشم

کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم



اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya



خود را ارزان نفروشیم

ما تکه ای از روح خدا را در خود داریم

درفروشگاه بزرگ هستی روی قلب انسان نوشته اند

قیمت = خدا



اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya



خداوندا

از پاداش ، معافم کن

از بخشش ، نا امیدم کن

از بهشت، مایوسم کن

تا هرچه می کنم به سودای انعام تو نباشد



اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya



امروز از دیروز به مرگ نزدیک تریم

به خدا چطور . . . ؟



اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya



خداوندا

اگر داشتن ، ذلیل داشتنم می کند

ندارم کن

اگر کاشتن ، اسیر چیدنم می کند

بیکارم کن



اس ام اس خداوند و خدایا
sms khodavand o khodaya
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد