جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

س م س عاشقانه جدید و احساسی sms asheghane o ehsasi

اس ام اس
س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




اندر دل من بدین عیانی که تویی

 وز دیده من بدین نهانی که تویی

وصاف تو را وصف نداند کردن

تو خود به صفات خود چنانی که تویی



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




زندگی تکرار جان فرسودن است

 رنج ما تاوان عاشق بودن است



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




به جای تاج گل بزرگی که پس از مرگم برای تابوتم می آوری

شاخه ای از آن را همین امروز به من هدیه کن



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




هرکس به طریقی دل ما می شکند

ما هم به طریقی دلشان می شکنیم !



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




گفتم فراموشم نکن ، گفتا تو در یادی مگر ؟

گفتم خرابت میشوم ، گفتا تو آبادی مگر . . . ؟



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




یکی بود ، یکی نبود

 یکی بود که دیگه نیست

یکی بود که زندگیش تو بودی

 یکی بود که دیگه نیست



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




به دل گفتم سکوت کن تا بمیرم

 نمیخواهم تار و پودم را ببینم

به عشق گفتم به دست غم اسیرم

 بیا با من وداع کن تا بمیرم



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




پرچم کمک داور روزگار

 مدته است به نشانه در آفساید بودن

شادی های هایم بالاست . . .



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




تورا گم میکنم  هر روز و پیدا میکنم هر شب

 بدین سان خواب ها را با تو زیبا میکنم هر شب

تبی این کاه را چون کوه سنگین میکند آن گاه

 چه آتش ها که در این کوه بر پا میکنم هر شب



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




ابر هم در بارشش قصد فدا کاری نداشت

 عقده ای داشت ، روی خاک خالی کرد و رفت



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




خواهم غم دل گویم جایی نمیابم

 اگر جایی شود پیدا ، تو را تنها نمیابم

اگر جایی شود پیدا ، تو هم پیدا شوی تنها

 ز شادی دست و پایم گم کنم ، خود را نمی یابم



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




زندگی گفت که آخر چه بود حاصل من

 عشق فرمود تا چه گوید این دل من

عقل نالید کجا حل شود این مشکل من

 مرگ خندید در این خانه ویرانه من



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




وقتی پایان داستان دستان مهربان تو نباشد

بگذار قصه گو هر طور که میخواهد داستان را ادامه دهد



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




دلم آواز این قلب پاک است

 ز رسوایی همیشه در فرار است

بیا ای هستی ای شمع شب افروز

 ببین چشمان بیدارم ، چه خواب است



اس ام اس عاشقانه جدید و احساسی
sms asheghane o ehsasi




دستش همیشه پر بود ، دستم همیشه خالی

 ای برگ ها برویید بر شاخه ذغالی . . .



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




پرستو ها چرا پرواز کردید ؟ جدایی را شما آغاز کردید

جدایی ، بی وفایی ، قهری و دوری

 همه باشد گناه آشنایی



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




خونه داریم سقف نداره ، چراغ داریم نفت نداره !

صابون داریم کف نداره ، رفیق داریم حرف نداره !



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




من و تو زنده عشقیم ، مگه نه ؟

هر دومون از یه سرشتیم ، مگه نه

اسیر یه سرنوشتیم مگه نه

 قصه عشق رو نوشتیم مگه نه ؟



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




قسم خورده بودیم که با هم بمانیم

 و هرگز حدیث جدایی را نخوانیم

قسم خورده بودیم که در این زمانه

 شب و روز قدر صداقت را بدانیم

قسم های ما ساده و بی ریا بود

 دل پاکمان از دو رنگی ها جدا بود

بیا در روزگار غریب جدایی

به عهد و پیمان دیرین بمانیم . . .



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi




عاشقی جرم قشنگی است ، در انکارش مکوش

واگر جرم نمودی ، در پی عشقت بکوش . . .



س م س عاشقانه جدید و احساسی

sms asheghane o ehsasi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد