جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه زیبا 92 sms asheqane ziba 92

اس ام اس
اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




گلت خشک شد ولی هرگز نمرده

زمان بوی تو رو از خونه برده

دلم خوش بود میآیی یه شب تو خوابم

ولی چند ماهه که خوابم نبرده



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




رو به قبله مینشینم خسته با حال عجیبی

از ته دل مینویسم

 یاری ام کن ای خدای مهربان

 بی تو من تنها ترینم



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




گل فرستادم ، تو بو کن

 اگر رفتم تو با گل گفتگو کن

اگر مردم فدای تار مویت

 اگر ماندم ، که باز آیم به سویت



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




تو از زیبا ترین نیلوفر من

 بخوان غم را تو از چشم تر من

بدان این روی زرد از دوری توست

 که سر بیرون زد از خاکستر من



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




بیا زندگی را بدزدیم

 و در میان دو دیدار قسمت کنیم . . .



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




زندگی را اشکی بیش نمیدانم

 پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم

دوستت دارم



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




گلی دارم که تو گلها غریبه

 نه نارنجه و نه لیمو و نه سیبه

گلی دارم به دست کس نمیدم

 خریدم گوهری و پس نمیدم



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




همیشه تلخ ترین لحظه ها را کسی میسازد

 که قشنگ ترین لحظه را با او باور داشتی



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




داده ام دل به نگاری که خدا میداند

 نه محبت ، نه مروت ، نه وفا میداند



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




همیشه تلخ ترین لحظه ها را کسی میسازد

 که قشنگ ترین لحظه ها را با او باور داشتی



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




کاش هرگز در محبت شک نبود

 تک سوار مهربانی تک نبود

کاش بر لوحی که بر جان و دل است

 واژه تلخ خیانت حک نبود



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




چه کشیدم و جه دیدم

 نشنیدم و ندیدم

 که کسی کشیده باشد

 ستمی که من کشیدم



اس ام اس عاشقانه زیبا 92
sms asheqane ziba 92




چه روز دلخراشی و قتی خواستی جدا شی

قلبم و دادم دستت که عمری داشته باشی

ولی زدی شکستی بدون هیچ بهونه

 عزیزم دل سنگت تو خاطرم میمونه



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




تو که در باور مهتابی عشق

 رنگ دریا داری

 فکر امروزت باش

 به کجا می نگری ؟

زندگی ثانیه ایست

 هیچ کس تنها نیست

 ما خدا را داریم



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




میخوام به زودی ببینمت

 کنار چهار راه دلتنگی

 خیابان تنهایی ، کوچه دوستی



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




دو نگاهی که کردمت همه عمر

 نرود تا قیامت از یادم

نگاه اولین که دل بردی

 نگاه اخرین که جان دادم



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




به چه مانند کنم در همه آفاق تو را

 هر چه در ذهن من آمد تو از آن خوب تری



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




یک صندلی خالی کنار رویاهام از آن توست

 بنشینی یا بروی ، دوستت دارم



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92




حمد میگویم خدای مهربان

 خالق و سازنده این مکان

آفریده این زمین و آسمان

 کائنات و جمله موجود آن



اس ام اس عاشقانه زیبا 92

sms asheqane ziba 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد