جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheqane mordade 92

اس ام اس
اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




وفای اشک را نازم که در شب های تنهایی

گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




اگه عاشقی سر کوچه ایستادن است

 تیر برق از همه عاشق تر است !

تیر برقتم رفیق !



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




اشک من طوفان غم آرد به دل

خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز دل



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




عشق مثل میس کال میمونه

 وقتی میخوای بگیریش وامیسته

اما دوستی مثل پیامکه چون میاد

تو اینباکست تا وقتی که خودت پاکش کنی



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




اندازه ۱۰۰ گرم کراک دوستت دارم !

زیاد نیست ولی حکمش اعدامه !



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




با معرفت ترین شخص تو زندگیت کیه !؟

الف) من

ب)الف

ج)الف و ب !

د)همه موارد !



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




دوست دارمش ، مثل دانه ای که نور را ، مثل مزرعه ای که باد را

مثل زورقی که موج را ، یا پرنده ای که اوج را ،

دوست دارمش . . .



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




هر خاطره زخمیست که من یاد تو باشم

هر یاد تو دردیست که بیمار تو باشم




اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




آه ، آدرس ما رو نداری ؟

 کوه دل ، میدان غم

خیابان وفا ، ایستگاه قلب ، مجاور فروشگاه عشق

عقب قلب های شکسته



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




++-_+++<( )>

تا سیاره اورانوس ، یه آتلانتیس پر از بوس

واسه شیرین ترین دوست !



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




خدایا من چه سازم ، خسته راهی درازم

نه فرهادم که مرد از داغ شیرین

نه ایوبم که با دنیا بسازم . . .

ادامه اس ام اس ها رو از دست ندین!



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




یه شبی وقتی که خوابی چشاتو به خواب سپردی

 خودم دلتو می دزدم به جای دلی که بردی



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




میگن کلاغ ها خبر چین هستن

 پس چرا خبر دلتنگی منو به تو نمیدن ؟



اس ام اس عاشقانه مرداد 92
sms asheqane mordade 92




الهی خستگی هات دور دور شه

 چشای دشمنات کور کور شه

الهی هر چی از دنیا میخوای

 به یه چشم به هم زدن زود جور جور شه !



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




زیباست وقتی قلبی داری که صاحبش خودت هستی

اما زیباتر آن است که دوستی داری که قلبش تو هستی



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




میدونی فرق تو با خون چیه !؟

خون میره  تو فلب و برمیگرده !

اما تو از وقتی رفتی تو قلبم همونجا موندی !



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن

اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92




خدا را دوست دارم چون هرچه دارم از او دارم ، اگر عاشقم از اوست

اگر صادقم صداقتم از اوست ، اگر شادم شادیم از اوست

اگر زندگی می کنم زندگیم از اوست



اس ام اس عاشقانه مرداد 92

sms asheqane mordade 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد