جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جک های جدید و خنده دار مرداد 92 jokhaye jadid o khande dar mordade 92

اس ام اس
جک های جدید و خنده دار مرداد 92
jokhaye jadid o khande dar mordade 92



سر کلاس تنظیم خانواده ، استاد گفت :

کسی اینجا متاهله ؟

یکی از بچه ها گفت : من !

همه یه جوری برگشتن نگاش کردن

در این حد که طرف گفت : خب باشه طلاقش میدم



جک های جدید و خنده دار مرداد 92
jokhaye jadid o khande dar mordade 92



روز تولد بابام با کلی ذوق و شوق یه ساعت مچی بهش کادو دادم

برگشته می گه ممنونم پسر گلم ولی احتیاجی به این کارا نبود

همین که سعی کنی تو زندگیت آدم باشی برای من با ارزش ترین هدیه س

من 



جک های جدید و خنده دار مرداد 92
jokhaye jadid o khande dar mordade 92



دقت کردین تو این یه ساعت مونده به افطار اینقدر طول میکشه که

اگه برنامه ریزی کنی میتونی توش ازدواج کنی بچه دار هم بشی !



جک های جدید و خنده دار مرداد 92
jokhaye jadid o khande dar mordade 92

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





جک های جدید و خنده دار مرداد 92
jokhaye jadid o khande dar mordade 92



از لقمان پرسیدند: ادب از که آموختی؟

گفت: مدرسان شریف



جک های جدید و خنده دار مرداد 92
jokhaye jadid o khande dar mordade 92



یادش بخیر وقتی قارچ خور یا میوه خور بازی میکردیم

و کلی مرحله میرفتیم جلو ، سِیو که نمیشد لامصب

بعدِ یه مدت دستگاه داغ میکرد و بازی گیر میکرد !

یعنی از شکست عشقی بدتر بود



جک های جدید و خنده دار مرداد 92
jokhaye jadid o khande dar mordade 92



دقت کردین همیشه موقع تماشا کردن یه فیلم باحال

وقتی کانالو عوض می کنی می بینی تمام شبکه ها دارن

تمام برنامه هایی رو که تو دوست داری همون موقع پخش می کنن ؟



جک های جدید و خنده دار
مرداد 92jokhaye jadid o khande dar mordade 92



یه لشگر از فامیلامون حمله کردن خونمون ،

هرچند دقیقه یه بار هم یه چیزیو بچه ها میزنن میشکونن …

پسرخالم برگشته بهشون میگه

بچه ها چیزایی که نمیشکنه رو الکی زمین نندازید !



جک های جدید و خنده دار
مرداد 92jokhaye jadid o khande dar mordade 92



این کانال سه هم با این سریالاش !

اردلان چشاش سبز آبیه ، چشمای زنش هم سبزه

بعد معلوم نیست این دو تا بچه چشم قهوه ای به کی رفتن !

زدن تو کاسه کوزه ی قوانین وراثت :|



جک های جدید و خنده دار
مرداد 92jokhaye jadid o khande dar mordade 92



میدونید بهترین روز واسه ما ده شصتیا چه روزی بود ؟

روزی که مشق نمینوشتی

بعد فردا معلمت مشقاتو نگاه نمیکرد

مگه نه ؟!



جک های جدید و خنده دار
مرداد 92jokhaye jadid o khande dar mordade 92



خیلی دوست دارم برم به دنیا پشت پا بزنم

ولی خیلی بی جنبس جاش ۲۰تا لگد میزنه

 جرات نمیکنم



جک های جدید و خنده دار
مرداد 92jokhaye jadid o khande dar mordade 92



اقا من موندم کدوم یکی درسته ؟

 اگه میشه راهنمایی کنید :

هفده

هوده

هیفده

هیوده



جک های جدید و خنده دار
مرداد 92jokhaye jadid o khande dar mordade 92



“الان میرم به مامانت میگم

یکی از ترسناک ترین جمله های دوران ما



جک های جدید و خنده دار
مرداد 92jokhaye jadid o khande dar mordade 92



بعضیا همچین خودشون رو میگیرن

انگار دی اکسید کربن میگیرن و اکسیژن خالص پس میدن !

دانشمندا هنوز اسم خاصی برای این دسته پیدا نکردن



جک های جدید و خنده دار
مرداد 92jokhaye jadid o khande dar mordade 92



یه بار با خانواده داییم رفته بودیم بیرون داییم پاش گرفت لبه جوب افتاد توی جوب

دختر دایی گودزیلام اومده میگه بابا بابا صدای قوطی در بیار ضایع نشی !

ما

داییم 

قوطی

دختر داییم



جک های جدید و خنده دار
مرداد 92jokhaye jadid o khande dar mordade 92



یارو رفته لب ساحل ۱۰۰۰تومن داده ۳۰ثانیه سوار اسب شده

عکس انداخته گذاشته توی پروفایلش

زیرش نوشته “من عاشق سوارکاریم”



جک های جدید و خنده دار
مرداد 92jokhaye jadid o khande dar mordade 92



به سلامتی اون روزهایی که

وقتی روی صندلی می نشستیم

 پاهامون به زمین نمیرسید



جک های جدید و خنده دار
مرداد 92jokhaye jadid o khande dar mordade 92
نظرات 1 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:26 ب.ظ

عالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد