جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار و باحال sms khande dar o ba hal

اس ام اس
اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal




شماره های توی گوشیم ٩٩٪ بیخودنا

حالا کافیه یکیو پاک کنم

فرداش مرگ و زندگیم دست همون یه نفر می افته :|



اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal




ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻬﺘﻮﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﻮﺵ ﺑﮕﺬﺭﻩ

ﯾﻌﻨﯽ ایشاله ﺑﺮﯼ ﺯﯾﺮ ﺗﺮﯾﻠﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻦ !



اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal




لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟

گفت: از بی ادبان

گفتند: قبل از اینکه ادب بیاموزی از کجا تشخیص دادی اونا بی ادبن؟

گفت: بچه برو دنبال بازیت !



اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal


  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal



تو میوه فروشی دیدم نوشته بود :

 شلیل مجلسی!

مگه شلیل اسپرت هم داریم…؟



اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal




مــــن اگـــه یـــــه نفـــــر دیگــه بودمـــو ، خــــودمــو می دیـــدم

عـــــاشقــــش می شــــدم بی شـــــک !

ولی شمــــاهـــــا انــــگار نـــه انگــــــار !

خجــــالت نمی کشیــــد واقعــــاً  !؟



اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal




یکی از فانتزیام اینه که خواهرم اسمش سحر باشه

توی ماه رمضون صداش کنیم :

سحر ، سحره تا سحره پاشو سحری بخور سحر



اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal



ﻫﺮﮐﯽ ﺗﻮﻧﺴﺖ ۳ ﺑﺎﺭ تند ﺑﮕﻪ:

ﭼﻪ ﮊﺳﺖ ﺯﺷﺘﯽ



اس ام اس خنده دار و باحال
sms khande dar o ba hal




 دَدَکَم چیست ؟

۱۰ دقیقه مانده به ۱۰



اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal




تو زندگی یه دردهایی هست

 که فقط با خوابیدن جلوی کولر خوب میشه !



اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal




شیوه خرید کوکا کولا در شیراز

سلام کــاکو، کوکــا کولام داری؟

- ها کــاکو. کوکــام هَس . هــــــمون جُو وردار

- کو؟ ایکه کــاکــائوئه کاکو !

- نه کاکو، پشتِ کــاکــائوا کوکــان



اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal




ولم کن تا ولت کنم !

جمله ای استراتژیک در زمان دعواهای بچگی!



اس ام اس خنده دار و باحال

sms khande dar o ba hal
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد