جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا sms harf zadan o goftogoo ba khoda

اس ام اس
اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا

sms harf zadan o goftogoo ba khoda




دوست خدا بودن یونیفورم نمی خواهد

فقط یه دل پاک و زلال کافیست



اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا

sms harf zadan o goftogoo ba khoda




×××××××××××××(  الله )×××××××××××××

اینو براتون فرستادم تا بندازین گردنتون تا همیشه نگهدارتون باشه



اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا

sms harf zadan o goftogoo ba khoda




خداوندا گرفتار آن دردم که تو درمان آنی

بنده آن ثنایم که تو سزای آنی



اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا

sms harf zadan o goftogoo ba khoda


  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا

sms harf zadan o goftogoo ba khoda




خداوندا

دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست

با لالایی مهربان خود آرام کن تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم



اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا

sms harf zadan o goftogoo ba khoda




پروردگارا بیشتر می جوئیم و کمتر می یابیم

وقتی تو را در نظر نداریم



اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا

sms harf zadan o goftogoo ba khoda




می گن شبا فرشته ها از آرزوی آدما

قصه می گن واسه خدا

خدا کنه همین حالا رویای تو هرچی باشه گفته بشه پیش خدا



اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا
sms harf zadan o goftogoo ba khoda




هر صبح پلک هایت فصل جدیدی از زندگی را ورق می زند

سطر اول همیشه این است : خدا همیشه با ماست

پس دوست عزیز بخوانش با لبخند



اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا

sms harf zadan o goftogoo ba khoda




پروردگارا

مهارت مراقبت از آنچه را که به ما بخشیده ای

در قلبمان بکار زیرا ما در از دست دادن استاد شده ایم



اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا

sms harf zadan o goftogoo ba khoda




شک دارم که خالق دانه های انار

زندگی مرا بی نظم چیده باشد



اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا

sms harf zadan o goftogoo ba khoda




از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست

سخت کار ما بُوَد کز ما خدا برگشته است



اس ام اس حرف زدن و گفتگو با خدا

sms harf zadan o goftogoo ba khoda
نظرات 2 + ارسال نظر
shima دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ق.ظ

هم وطن دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:16 ب.ظ

قشنگ بودhttp://www.blogsky.com/images/smileys/123.png

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد