جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز sms pa na pa kheyli jadid tanz

اس ام اس
اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz




صبح رفتم کنکور بدم

مراقب میگه تو هم اومدی کنکور بدی؟

گفتم : پـَـَـ نه پـَـَـ اومدم اینجا برم دستشویی !



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz




با دوستام رفتیم پایگاه انتقال خون

میگه شمام اومدین خون بدین؟

پـــ نه پــ ما پشه ایم اومدیم مهمونی !



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz




خونمون رو عوض کردیم به بابام می گم کی واسه خونه خط می گیری؟

میگه خط تلفن؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ خط نستعلیق روزی دوبار هم از روش بنویسیم



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz


  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz




داریم لوازم می زاریم توی ماشین که بریم مسافرت

همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz




به مامانم می گم قوری کجاست ؟

می گه می خوای چای بخوری ؟!

پــَ نه پــــــَ می خوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز
sms pa na pa kheyli jadid tanz




رفتم فروشگاه می گم : سیخ داری؟

می گه : برای کباب؟

پ ن پ برا خاروندن دیافراگمم از تو دهنم می خوام



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz




تو آشپزخونه استکان از دستم افتاد شکست

مامان اومده میگه چیزی شکستی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ شیشه ی نازک تنهایی دلم بود

 منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنین



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz




نون بربری خریدم همسایمون منو دیده میگه نون بربریه؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ ماشین جدیدمه طرح بربری تولید شده



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz




همسایمون تو لباس فرم منو دیده میگه سربازی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــ عضو سیاه لشگر سریال مختارم محل فیلم برداری رو گم کردم



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz




در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده

 میگه می خوای بری تو؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz




کامپیوترم یه ویروس گرفته بود

رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم

بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده:

آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه

 بشه عصای دستم و نور چشام



اس ام اس پ نه پ خیلی جدید طنز

sms pa na pa kheyli jadid tanz
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد