جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار sms pa na pa jadid o khande dar

اس ام اس
اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار

sms pa na pa jadid o khande dar




رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه

می پرسه یعنی درستش کنم؟

پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد برگرده سر کارش



اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار

sms pa na pa jadid o khande dar




تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف می زنم

یارو داره رد میشه می پرسه شما ایرانی هستین؟

پـــ نه پـــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن



اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار

sms pa na pa jadid o khande dar




رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟

میگه بله می خوایید برید پیششون؟

پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند

 تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!



اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار

sms pa na pa jadid o khande dar


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار

sms pa na pa jadid o khande dar




یکی زنگ زده می گه شما علی آقا هستی ؟

می گم نه

می گه پس اشتباه گرفتم؟

پــ نــ پـــ من علی آقام  تو  تصادف شدیدی که دیروز داشتم

حافظمو از دست دادم حالا چکار داری ؟



اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار

sms pa na pa jadid o khande dar




تو هواپیما نشستم دارم دعا می خونم

بغل دستیم می گه دعا می کنی سالم برسی؟

پــ نــ پـــ دوست دارم صحنه سقوط هواپیما رو از نزدیک ببینم

دعا می کنم سقوط کنیم



اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار
sms pa na pa jadid o khande dar




از بالا در دارم میام تو خونه بابام از راه رسید

میگ ه باز تو کلید یادت رفت؟

پــ نــ پـــ دارم آمادگی جسمانیمو تست میکنم امشب می خوایم بریم سرقت …



اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار

sms pa na pa jadid o khande dar




پسر خالم تا لباس فرم منو دیده میگه رفتی سربازی؟

پــ نــ پـــ عشق پلیس داشتم به بابام گفتم برام از این لباس ها بخره …



اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار

sms pa na pa jadid o khande dar




ساعت 7 صبح رفتم برا امتحان دانشگاه نگهبانه می پرسه امتحان داری؟

پــَ نه پــَ اومدم خمیر بزنم تا یه ساعت دیگه شاطر میاد پخت کنه ور بیاد …



اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار

sms pa na pa jadid o khande dar




کله صبحی رفیقم می خواست بیاد درس بخونیم

بهش زنگ زدم گفتم دوتا نونم بگیر بیار

گفت واسه صبونه ؟

پــ نــ پـــ مگه داستان ملخ و مورچه رو نشنیدی ؟

 واسه ذخیره سازی تو روزای سخت زمستون می خوام



اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار

sms pa na pa jadid o khande dar




یه بنده خدا چاقو خورده در حد بشکه 20 لیتری داره ازش خون می ره بردیمش اورژانس

پرستار می گه آوردین بستریش کنین؟

پــ نــ پـــ آوردیم خون بده



اس ام اس پ نه پ جدید و خنده دار

sms pa na pa jadid o khande dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد