جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک جدید بی وفایی و نامردی SMS BI VAFAYI O NAMARDI

اس ام اس
پیامک جدید بی وفایی و نامردی

SMS BI VAFAYI O NAMARDI


فکــر می کــردم در قلب تــــو محکومم به حبــس ابد

به یکبــاره جــا خــوردم

وقـــتی زندان بان برســـرم فریاد زد

هــی تــو آزادیـــــ!

و صـــدای گام های غریبه ای که به سلـــول من می آمـــد

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


قرعه کشی تمام شد

تو به اسم دیگری درآمدی

تقدیر جای خود

اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی!

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


عُمریســـت در شــبِ چشم‌هـــات گیر انداخته‌ای دلــم را

حالا پَرَم می‌دهـــی که برو؟

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


خیالت راحــتـــــ

شکســـــته ها نفرین هم بکــنند گیرا نیســـت …!

نـــفرین ته ِ دل می خـ ـواهد

دلِ شکسـ ــته هـ ـــم که دیگر ســــر و ته ندارد

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


دیـوارهایی که می سازی

هـر روز و هــر روز بیشتر می شوند !!

بنــای بـــی احساس من

آخر من از کجــا برای این همه دیــوار پنجــــره پیدا کنم !

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


تو باختی

 چون کسی را از دست دادی که دوستت داشت

من بردم

چون کسی را از دست دادم که دوستم نداشت

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


عِـلتــ سُقــوط نـــاگهــانــی مـَـن از چِشــمـ هــایـَتــ را

فَقـــط بـــایـد در جَعبــۀ سیــــاه دِل ات جُستجـــو کـــرد ...

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


بهار تمام شد‌ و میوه ها رسیده اند

پَس تو کی می رسی

بی انصاف !

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


سهم ِ تـو از من هرچه بود

سـپـردی اش بـه بـاد !

سهم ِ من از تــو هر چـه بـود

هـســت  به همان طراوت و گرمای ِ آغازین !

عـزیـز می دارمـش

تا آخرین نـبـض ِ بـودن تا لحـظـه ی سـپــردن بـه خــاک … !

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺯ ﻭ ﺳﺮﻣﺎ ﺩﺳﺘﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ

ﺩﺭ ﺟﯿﺒــــﺖ ﺑـــﮕﺬﺍﺭﺷﺎﻥ

ﺷﺎﯾﺪ ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﻪ ﺟﯿﺒﺖ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ

ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


عکست در فال قهوه ام

نامت بر لبم

یادت در جانم

داغت بر تقدیرم

و جسمت کنار دیگریست

عجب حکایتی دارد روزگار

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


مانده ام اینجا که روزی بیایی

مانده ام تنها ، نکند ، نیایی

رفته ای آنجا که از من دور باشی

رفته ای که بی من مسرور باشی

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


دیگر به هوای نازت

هیچ مردی سر به بیابان نمی گذارد !

ساده ای لیلی جان…!؟

اینجا مردها با یک کلیک روزی هزار بار

عاشق می شوند…!!

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI


مــن زانــوهـــایـــم را بــــه آغـــوش کــشیده بـودم

وقـتـی تــــو بــرای آغــوش دیـگری زانـــو زده بــودی

پیامک جدید بی وفایی و نامردی
SMS BI VAFAYI O NAMARDI

نظرات 1 + ارسال نظر
jacson شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ق.ظ

damet garm man ke kolli hal kardam likkkke

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد