جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار

اس ام اس
اس ام اس سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار


گفتم : با عشق زمان فراموش می شود و با زمان عشق

سیگاری گوشه ی لبم ، گفت : با سیگار هر دو

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




متن و شعر سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار

من به تعداد تمام سیگار هایی که کشیده ام تو را یاد کرده ام

اگر می توانستم تو را فراموش کنم سیگار را هم ترک می کردم



دل نوشته های سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار


لب پنجره نشستی

و به هوای مه گرفته بیرون نگاه می کنی

پاهایت را در آغوش می گیری و سیگاری روشن می کنی مثل همیشه

مثل همیشه پاهایت را به من ترجیح دادی …


جمله سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار


مرد را فقط مرد می فهمد و دود سیگارش



مسیج سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار


باز کلمه کم آورده ام ، برای احوالاتم

بروید یک سیگار بکشید تلخی اش که ماند ته گلویتان

فکر کنید همان بغضی است که توی گلوی من

نه بالا می رود و نه پایین



پیام سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار



تمام سیگارهای دنیا را هم که دود کنی

تنهائیت توجه هیچکس را جز پیرمرد سیگار فروش جلب نخواهد کرد



پیامک سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار


شاید بتونم یه روزی تو و خاطراتتم مثل سیگارم دود کنم



پیام کوتاه سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار


اسمت را نوشتم روی سیگار تا بسوزه که وقتی سیگار تموم شد فراموشت کنم

ولی نمی دونستم که هر پک که به سیگار میزنم اسمت میره تو نفسم …



اس سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار


اشباع شده ام

از بوسه های مکرر و عمیق از ته سیگارهام



اس ام اس سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار



سیگار به سیگار درد می کشم تا تمام شود

بی چون و چرا ما هم تمام می شویم

ما خنده های ایستـــاده ما خنده های تکراری

تو نیستـــــی زمین برای من تنها یک زیرسیگاری ست

برای خاموش کردن بی حوصلگی هــــا

تا تمام شود درد می کشم



اسمس سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار


چند نخ سیگار و چشمان تو …

آنقدر برایت عاشقانه خواهم نوشت تا ازحسادت دوباره عاشق ات شوم!



اس مس سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار


مــرد گریه نمیکنــد ، مــرد نمی شکند…

فقط سیگاری روشن می کند

آرام  بی صدا ، لابه لای  دود می میرد



اس امس سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار


آدم ها برای یکدیگر نقش سیگار را بازی می کنند

همدیگر را می کشند ، لذت می برند ، دود می کنند ، تمام می کنند

و بعد از اندک زمانی سیگاری دیگر



اس ام اس جدید سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار


هرنخ سیگاری که می کشم وجود و رسیدن تو رو توش حس می کنم

چون هرلحظه به تو نزدیک تر می شم



اس ام اس های سیگار دلنوشته سیگار جملات سیگار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد