جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دود سیگار

اس ام اس
اس ام اس دود سیگار


سیگار بی جان ترین عصیانگریست که مرا به عصیان وا  می دارد

او به نابودی تن نشسته است ، من به نابودیِ “من” و هر دو به ” نابودیِ ” هم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




امتن و شعر و جملات دود سیگار

سیگار بکش

بغض کن

گریه کن

دق کن

ولی با هر آدم نامردی درد و دل نکن



پیام کوتاه دود سیگار


مرگ ، مُردن نیست

و مرگ ، تنها نفس نکشیدن نیست

من مردگان بی شماری را دیده ام

که راه می رفتند

حرف می زدند

سیگار می کشیدند

و خیس از باران انتظار و تنهایی را درک می کردند



مسیج دود سیگار



برایم سیگاری آتش بزن

میان لب هایم بگذار و دور شــو . . .

پر از باروتم !



پیام دود سیگار



شبیه کسی شده ام که پشت دود سیگارش با خود می گوید :

باید تـَرکـــــ کنم !

ســیگار را ، خانــــه را ، زندگـــی را و باز پُــکــی دیگــــر می زند …



پیامک دود سیگار


گفتی دهانت بوی شــیر می دهد و رفتـی

حالا بوی سیـگـار ، بوی دروغ هم می دهد

برگرد …


اس ام اس دود سیگار


چرا ترک کنم سیگار لعنتی را که فریاد می زند نبودنت را؟

که در دست می گیرم بدن نرمش را جای دست های سردت

درونم که می فشارد ریه هایم را  ذره ذره می پوساند

مثل تو بیچاره دلم با هر که لحظه ای نشست عاشقش شد

و درد دل هایش را باور کرد اما نمی دانست که این روزها دیگر وفا معنایی ندارد



اس دود سیگار


شاید سیگارو بزارم کنار اما دودش رو نمی تونم



اس امس دود سیگار



تو به احساست بیاموز نفس نـکـشــد

هواﮮ دل هـا آلـودسـت

ایـنـجــا فاصلـه یک عـشـق تا عـشـق بـعــدﮮ یک نخ سیگار است . . . !




اسمس دود سیگار



گوشه ی کافه ای می نشینم بدون هیچ بهانه ای قه قهه می زنم

نه به حضور باران نیازی است

نه به قهوه ، نه به سیگار و نه حتی به نگاه تو

فقط بی دلیل ، به نداشته هایم می خندم


اس ام اس های دود سیگار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد