جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سیگار عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس سیگار عاشقانه


می گن سیگار به آدم آرامش میده !

کاش یکی پیدا می شد بتونه قد یه نخ سیگار باشه

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس ناگفته های سیگار عاشقانه

تکلیف گفتنی ها که معلوم است

زحمت نگفتنی ها هم می افتد بر گردن سیگار



اس ام اس و مسیج سیگار عاشقانه


عشق مثله سیگار میمونه

اگه خاموش بشه میتونی دوباره روشنش کنی

اما هیچ وقت دیگه اون مزه ی اول رو نداره



اس ام اس احساسی سیگار عاشقانه


نپرس چرا سیگار میکشی

بپرس چی میکشی که انقدر سیگار میکشی !



اس ام اس قشنگ سیگار عاشقانه


آدم برفی هم گفت : تو به جای هویج برایم سیگار بگذار

خودم از پس بهار بر می آیم !



اس ام اس زیبا سیگار عاشقانه


یه سری حرفای تلخ هست که باید نگفت و قورت داد و به گور برد

هرچی بیشتر از این حرفا داشته باشی

بیشتر سیگار به دهنت شیرین میاد

همین!



اس ام اس جالب سیگار عاشقانه


رو پاکت سیگار نوشته بود

سیگار برای شما واطرافیانتان زیان آور است

تو دلم گفتم : تو یه نفر اطراف من پیدا کن

قول میدم به خاطر اونم که شده سیگارو ترک کنم



اس ام اس باحال سیگار عاشقانه


عکس دل و جیگر سیاه میزنن رو پاکت سیگار که به خیال خودشون ما رو ترک بدن …

مَشتی ما اگه دل و جیگرمون نسوخته بود که سمت سیگار نمیرفتیم …



اس ام اس جدید سیگار عاشقانه


یک نخ آرامش دود میکنم به یاد ناآرامی هایی که از سر و کول دیروزم بالا رفته اند …

یک نخ تنهایی به یاد تمام دل مشغولی هایم …

یک نخ سکوت به یاد حرفهایی که همیشه قورت داده ام …

یک نخ بغض به یاد تمام اشک های نریخته …

کمی زمان لطفا ، به اندازه یک نخ دیگر ، به اندازه قدم های کوتاه عقربه …

یک نخ بیشتر تا مرگ این پاکت نمانده !


اس ام اس های سیگار عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد