جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سیگار جدید

اس ام اس
اس ام اس سیگار جدید


چه بارانی

اماچه فایده !

تو اینجا نیستی و باران بی تو

یعنی سوزاندن تن سیگار

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس و پیامک سیگار جدید


کاش پشت پاکت سیگار

به جای تصویر ریه ای بعد از کشیدن سیگار

تصویر اعصاب های خراب

قبل از کشیدن سیگار را می گذاشتند…!



اس ام اس عمر و زندگی سیگار جدید


سیگار چه زیبا کام می دهد

او تا صبح پیراهن سفیدش را برایم می سوزاند

و من از لبانش بوسه ها می گیرم

چه لذتی میبرم

او از جان مایه میگذارد

و من از عمر



اس ام اس عجایب سیگار جدید


از عجایب سیگار همین بس که

آتشش آرامت میکند در برابر کسی که دلت را آتش زده . . . !



اس ام اس قاتل سیگار جدید



چقدر تلخ بود کودکیم !

که سیگار را قاتل پدرم می دانستم

و چقدر سخت است امروز که قاتل پدرم را روزی هزار بار می بوسم . . .



اس ام اس غصه و شادی سیگار جدید



ﺳﻼ‌ﻣﺘﯽ ﺍﻭﻥ کسی ﮐﻪ ﺷﺎﺩﯼﺷﻮ ﺑﺎ دوستاش ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ

ﺍﻣﺎ ﻏﺼﻪ ﺷﻮ ﺑﺎ ﺳﯿﮕﺎﺭ !



اس ام اس دود سیگار جدید


کــآش روزهــآے زنــدگــے اَم کــوتـآه بود . .

بــه تـِعدآد نــَפֿــ هـآے یــک پـآکــَت ســیگــآر . .

کــَم اَســت ، مـے دآنــَم . .

اَمـآ بـآ عـِشــق تـو בوב مــے شـُבَنـב وَ بــَر بـآב مــے رَفـتـَنـב



اس ام اس پشت بوم و سیگار جدید


هوس سیگار کشیدن روی پشت بام

چند وقتیه به جونم افتاده

دلم میخواد به آسمون نزدیکتر بشم

دودش که اذیتت نمیکنه آسمون…!



اس ام اس باحال سیگار جدید


من و سیگار درد مشترکیم

از هردویمان کسی خوب کام گرفت

و بعد زیر پا له کرد درست زمانیکه به آخر رسیدیم !


اس ام اس های سیگار جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد