جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به سلامتی جدید

اس ام اس
اس ام اس به سلامتی جدید


به سلامتی کسی که دلتو شکسته

اما خبر نداره اون چیزی که شکسته

تصویر زیبایی بوده که از خودش ساخته بودی

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس و پیام کوتاه به سلامتی جدید

به سلامتی اون حس هایی که نمی شه

 به اشتراک گذاشت مگر با خدا



اس ام اس و مسیج به سلامتی جدید


به سلامتی دختر معلولی که گفت :

خوشحالم که هر کسی منو می بینه

 فقط و فقط یه جمله می گه : خدا رو شکر!



اس ام اس و پیامک به سلامتی جدید



به سلامتی کسی که دیگه بهش زنگ نمی زنیم

 اما اگه بفهمیم خطش خاموشه دق می کنیم !



اس ام اس رمانتیک به سلامتی جدید



به سلامتی تویی که کم بودی

 کم موندی اما عمیق بودی


اس ام اس زیبای به سلامتی جدید


به سلامتی کسی که اگه همه باشن

و اون نباشه انگاری هیچکس نیست



اس ام اس رابطه و به سلامتی جدید


سلامتـی کسـی کـه وقتـی قهـر می کنـه

اونقـدر طرفش براش مهمـه کـه

بـا غـرور کاذب رابطشـون رو نابـود نمی کنـه

و قـدم اول رو بـرای آشتـی بر میـداره



اس ام اس زفاقت و  به سلامتی جدید


به سلامتی اونایی که خیانت رفیقو دیدن

 اما آخرین برگ رفاقتو نچیدن !



اس ام اس باحال به سلامتی جدید


گفت : به سلامتی پت و مت !

گفتم : حتما به خاطره اینکه خنده دار بودن ؟

گفت : نه ، به این خاطر که تا تهش با هم بودن !



اس ام اس جدید به سلامتی جدید


به سلامتی اون پیرمردی

که وقتی‌ ازش پرسیدن عشق چیست

 گفت همونی که منو پیر کرد !



اس ام اس های به سلامتی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد