جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به سلامتی 92

اس ام اس
اس ام اس به سلامتی 92


به سلامتی دختری که

 یه لحظه قدم زدن با عشقشو

با هیچ ماشین مدل بالایی عوض نمی کنه

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس خنده دار به سلامتی 92

به سلامتى مامان و بابام که از بچه شانس نیاوردن !



اس ام اس تاپ به سلامتی 92


به سلامتی ایرانسل که به آدم میفهمونه که:

قبول کردن بعضی پیشنهادها فقط از اعتبار آدم کم میکنه!



اس ام اس توپ به سلامتی 92


به سلامتی اونایی که با هر چی بُر خوردن

آس موندن



اس ام اس قدیمی به سلامتی 92


به سلامتی پدر بزرگـا که یه بار هم خوجگل و جیگر و عسیسم نگفتن

ولی با زنشون ۵۰ سال عاشقانه زندگـــی کردن !



اس ام اس زیبا به سلامتی 92


به سلامتی اونا که نامـــــردیای زمـــــونه نامـــــردشون نکرد


اس ام اس جالب به سلامتی 92



بیست طبقه لاف بزرگی است برای مردن

 کافی است از ایوان یک خاطره پایین بپری

به سلامتی خاطرات !



اس ام اس ناب به سلامتی 92


به سلامتی خودمون

 که خوبیم ولی بعضیا فکر می کنن خوبی از خودشونه !



اس ام اس باحال به سلامتی 92


به سلامتی اونایی که ما رو فقط واسه خودمون می خوان

نه واسه اونچه که خودشون از ما می خوان !



اس ام اس جدید به سلامتی 92


به ﺳﻼﻣﺘﯽ اوناییکه ﮐﻪ ﻫﺮﮐﯽ اونا رو ﺩﯾﺪ ﮔﻔﺖ “ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺭﺵ ﺷﻠﻮﻏﻪ”

ﻭﻟﯽ ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺩشون می دونن ﮐﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻨﻬﺎن !


اس ام اس های به سلامتی 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد