جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس رفیق بازی و لوطی گری

اس ام اس
اس ام اس رفیق بازی و لوطی گری


خرابتم

نذار هرکی از کنار ما رد می شه

بگه این خراب شده مال کیه !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



اس ام اس قلب رفیق بازی و لوطی گری

قلب من جایگاه رفیقی است

 که شقایق ها حسرت آن را می خورند



اس ام اس و مسیج رفیق بازی و لوطی گری


از اوج فلک ستاره چیدن سخت است

دور از منی و به تو رسیدن سخت است

ای دوست که بی تو زندگی زندان است

 بدان که از تو دل بریدن سخت است



اس ام اس و پیامک رفیق بازی و لوطی گری


یاد ما خواه بکن خواه مکن مختاری

لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری



اس ام اس باحال رفیق بازی و لوطی گری



دلامون بزرگه تنگش نکنیم

زندگی آسونه سختش نکنیم

رفاقت قشنگه ترکش نکنیم



اس ام اس سختی رفیق بازی و لوطی گری



بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه

چشمانت را از من دور کند

و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد



اس ام اس سر زدن به رفیق بازی و لوطی گری

همیشه هر ۳۹ روز یکبار یادی از رفیقت بکن

 که اگه مرده بود به چهلمش برسی!


اس ام اس مزرعه رفیق بازی و لوطی گری


دوستان من مثل گندمند!

یعنی یک دنیابرکت و نعمت، نبودن شان قحطی و گرسنگی است

ومن چه خوشبختم که خوشه های طلائی گندم دراطرافم موج می زند

مهربانى تان راقدر میدانم وآنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد


اس ام اس فرشته و پری رفیق بازی و لوطی گری


فرشته ها همیشه وجود دارن

اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون می گیم دوست

تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش می بالم


اس ام اس سلامتی رفیق بازی و لوطی گری


به سلامتیه کسی که گفت :عشق چهار حرفه

همه مسخرش کردند!

گفت : ر ف ی ق عشقه


اس ام اس های جدید رفیق بازی و لوطی گری
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد