جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دپرس شدن و بی اعصابی

اس ام اس
اس ام اس دپرس شدن و بی اعصابی


شاید قانون دنیا همین باشد

من صاحب آرزویی باشم

که شیرینی تعبیرش از آن دیگریست

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس دپرس شدن و بی اعصابی

این روزها شبیه جودی ابوت شده ام !

برای بابا لنگ درازی می نویسم

که این روزها دیگر خودم هم نمی شناسمش !



شعر و متن ادبی دپرس شدن و بی اعصابی


از یه جایی به بعد دیگه بزرگ نمیشی ، پیر می شی

از یه جایی به بعد دیگه خسته نمیشی ، می بُری

از یه جایی به بعد هم دیگه تکراری نیستی ، زیادی‌ هستی



اس ام اس دپرس شدن و بی اعصابی


از من نرنــــــــــج

نه مغــــــرورم نه بی احســـــاس

فقط خســــته ام

خســـــــــته از اعتــــــمادی بیــــجا!

برای هـــــــــمین قفــــــــــــلی محــــــــــــــکم بر دل زده ام!



مسیج دپرس شدن و بی اعصابی


یه وقتایی دلت می خواد

یکی از پشت سر چشماتو بگیره و ازت بپرسه :

اگه گفتی من کی ام ؟

تو هم دستاشو بگیری و بگی:

هر کی هستی فقط بمون



اس ام اس دپرس شدن و بی اعصابی


گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود

گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ی قلبم می گیرد

گاهی آرزو می کنم ای کاش دلی نبود تا تنگ شود

تا خسته شود

تا بشکند



پیامک دپرس شدن و بی اعصابی


دلتنگم نه برای کسی از بی کسی

خسته ام نه از تکاپو از در به دری

نه دوستی ، نه یادی ، نه خاطره ی شیرینی

تنهایم تنهاتر از آن سنگ کنار جاده اما مشتاقم

مشتاق دیدار آنکس که صادقانه یادم کند



اس ام اس دپرس شدن و بی اعصابی


دیگر سوسوی هیچ چراغی امیدوارم نمی کند

دیگر گرمای دستی دلم را به تپیدن وا نمی دارد

می روم تا در تاریکی راه خود را پیدا کنم

که به چراغ های نورانی و دست های گرم دیگر اعتمادی نیست



اس دپرس شدن و بی اعصابی



خالی تر از سکوتم

انبـوهــی از ترانـه

بــا یـاد صبـح روشـن اما

امیـد باطل

شب دائـمی ست انـگار



اس ام اس دپرس شدن و بی اعصابی


دیگر بهار هم سرحالم نمی کند

چیزی شبیه معجزه زلالم نمی کند

آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چکار

وقتی که سنگ هم رحم به بالم نمی کند



اسمس دپرس شدن و بی اعصابی


دلم به کما رفته

برای مردنش دست به دعا شوید



اس ام اس دپرس شدن و بی اعصابی


پیراهنم را اتو می زنم

کفش ها را دستمال می کشم

زندگی اما مرتب نمی شود


اس ام اس های دپرس شدن و بی اعصابی
نظرات 4 + ارسال نظر
Moona پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام واقعا قشنگ بود

آنیتا جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:42 ب.ظ

قشنگ بود، ممنون

زینب یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:28 ب.ظ

خوب بود

عاطفه دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:13 ب.ظ

چرا بااحساساتمن بازی میکنین اخخخخخخه جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد