جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس گریه دار نا امید شدن

اس ام اس
اس ام اس گریه دار نا امید شدن


اگر گریــه نمی کنـــم فکــر نکن از سنگـــــم !

مــن مـــــرد هستم

تنهـایی قـدم زدنم از گریـه کردن دردنـاکــــ تـــر است

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس گریه دار نا امید شدن

من از این منـی

که هر لحظه دلتنگِ توست

مُتنفـــــــــرم !



مسیج گریه دار نا امید شدن


بَهای با تو بودَن بس ناجوانمردانه سَنگیـــن استــ…

درآمَدِ روح من ناچیز تر از اینهاستـ…



اس ام اس گریه دار نا امید شدن


بــه ایــن فـکــر مـیـکـنم

لالایـــی هــای ِ مـــادرم

زیــر ِ کــدام بـالشتکــ ِ کـودکــی هــایـم جــا مانــده؟

شـایـد هــنـوز بـشـود آســوده خــوابـیـد



پیامک گریه دار نا امید شدن


امــروز دلــم تنگ دیــروزی است

که میگفتــی :

فردایــت را می ســـازم



اس ام اس گریه دار نا امید شدن

معنی ماندن بی عزت چیست؟

قبل از آنکه آبروریزی شود

خدایا، خودت تمامش کن…


اسمس گریه دار نا امید شدن


گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم

 که دلم می خواهد قبل از خواب،

ساعت را روی “ هیچوقت ” کوک کنم . . .



اس ام اس گریه دار نا امید شدن


خسته ام مثل درخت سروی که سال ها در برابر طوفان ایستاد

و روزی که به نسیمی دل داد ، شکست



اس گریه دار نا امید شدن


دلم کمى هوا می خواهد اما در سرنگ !

از زندگى خسته ام



اس ام اس گریه دار نا امید شدن


آسانسوری شده ام تنها

در برجی متروک که سال هاست بهانه ای برای اوج گرفتن نداشته است

به خانه ام بیا خسته ام از این همه ایستادگی



اس ام اس های گریه دار نا امید شدن
نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ق.ظ

از زندگی بی عشق خسته ام
میخواهم گریه کنم جاییکه هیچ کس شاهد اشکهایم نباشد
برای خودم دلتنگم

mm پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد