جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بی وفایی غمگین

اس ام اس
اس ام اس بی وفایی غمگین


حرف می زنی اما تلخ !

محبت می کنی ولی سرد !

چه اجباری است دوست داشتن من ؟

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





شعر و متن بی وفایی غمگین


این روزهــــــــــــــا

حس می کنم جایی را تنگ کرده ام!

جایـــــی در قلــــــــب تــــو برای آمدن دیـــــــگری



اس ام اس بی وفایی غمگین


می آیی . . . می روی . . . و فقط یک سلام

و گاهی یک خداحافظی . . . نه . . . این انصاف نیست

من و یک دنیا عشق . . . تو و یک دنیا بی تفاوتی



مسیج بی وفایی غمگین


خـوابَم نِمی بَــرَد بِه هَمـه چیز فِکر کَـرده اَم

بیشتَر بِه تُــو وَ می دانَــم کِه خوابـی

وَ قَبل اَز بَسته شُدَن چَشــم هآیَـت

بِه هَمه چیــز فِکــر کَرده ای

جُـــز مَن



اس ام اس بی وفایی غمگین


هـی تـو

مـن کـه زاده ی تـنـهایـیـم

 خـدا تـو را بـرای او نـگـه دارد



اس sms بی وفایی غمگین


من – تــــو = تــــو + اون

به همین راحتی !



اس ام اس بی وفایی غمگین


برای من همین تو کافیـــست

برای تو چند او ؟



پیام بی وفایی غمگین


بی خیالم هم شوی بی خیالـــت نمی شوم

می توانم جای خالیت را با خیالت پر کنم



اس ام اس بی وفایی غمگین



” تو ” برای ” من ” مهمـــّی

” او ” برای ” تو ” مهمـــّه

تکلیف من هم کاملاً مشخّص



پیامک بی وفایی غمگین


در خیالِ دیگری می رفتـــی

و من چه عاشقانه کاسه ی آب پشتت خالی می کردم



اس ام اس بی وفایی غمگین


می دونم یکی از از آن روزهای مبهم دور

وقتی جلوی تلویزیون روی کاناپه لم داده ای

و احتمالا بچه هات از سر و کولت بالا می روند

درست همان لحظه که قرار است احساس خوشبختی کنی

ناگهان یاد و خاطره ی من به سینه ات چنگ می زند


اس ام اسهای بی وفایی غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد