جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بی وفایی زیبا

اس ام اس
اس ام اس بی وفایی زیبا


بی خودی به خودت زحمت نده

این بذرهای تنفــر که در دلم می کاری

هرگــــز جوانه نخواهد زد

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



اس ام اس بی وفایی زیبا

در این سو

دلی نگران مشغول یادت

آن سو

تــــو

با دیگریـــــــــــ


مسیج بی وفایی زیبا


مــَـن بـی تــو

شعـــر خــواهــم نــوشت

تـــو بــی مـَـن چــِـه خــواهــی کــــرد؟

اصـــلا” یــــادت هَستـــ کــِــه نیستــَـم ؟



اس ام اس بی وفایی زیبا


خوبه که بدونی

اون ستاره اى که از همه پرنور تره فقط مال تو نیست!

به همه چشمک می زنه !



پیامک بی وفایی زیبا


نه! چشمانم شور نبود

اگر که آخر کارمان ندامت شد

دست هایم نمک نداشت



اس ام اس بی وفایی زیبا


کاشکی یکی بود

 که فقط با یکی بود



اسمس بی وفایی زیبا


دیوانگی های دلم را به دل نگیر !

دست خودش نیست

طفلک باور کرده بود دروغ دوست داشتنت را



اس ام اس بی وفایی زیبا


آب از سرم گذشته

فریاد می زنم دوستت دارم

و تو آرام و خونسرد

به ترکیدن حباب ها می خندی



اس بی وفایی زیبا


خیلی سخته

به خاطر کسی که دوسش داری

همه چیز رو از سر راهت خط بزنی

بعد بفهمی

خودت تو لیستی بودی که

اون به خاطر یکی دیگه

خطت زده



اس ام اس بی وفایی زیبا


ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﮐﻮﭼﮏ !

ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯼ ﺣﺮﻓﺖ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ

ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺮ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﺑﻮﯼ ﮔﻨﺪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ می دﻫﺪ


اس ام اسهای بی وفایی زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد