جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بی وفایی جدید

اس ام اس
اس ام اس بی وفایی جدید


رابطه ای که توش اعتماد نیست

مثل ماشینی می مونه که توش بنزین نیست

تا هر وقت که بخوای می تونی توش بمونی

ولی تو رو به جایی نمی رسونه‬ !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



اس ام اس بی وفایی جدید

آهای مرغ عشق

فخر نفروش

معشوق تو هم به لطف قفس است که وفادار مانده



مسیج بی وفایی جدید


مـثـل تـــار مــوهـــایـش ایـن بـــار

دوسـتـت دارم هـــایـــم را

پـشـت گـوشـش انـــداخـــت

و  رفــت !



اس ام اس بی وفایی جدید


به خدا بگو

زمستانش سرد نیست

تکرار نکند فصل هایش را !

من در تابستانش هم از بی وفایی

 دندان به دندان سائیده ام



پیامک بی وفایی جدید


درد دارد وقتی من عاشقانه هایم را می نویسم

دیگران یاد عشقشان می افتند و تو هنوز بی خیالی !



اس ام اس بی وفایی جدید


سخت است

 خیلی سخت !

وقتی بدانی او کجای زندگی توست

اما ندانی تو کجای زندگی او هستی !



مسیج بی وفایی جدید


بی وفا باشی شکایت می کنند

با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیین خوشیست

مهربان باشی رهایت می کنند



اس ام اس بی وفایی جدید


یادش بخیر من بودم و تو

او بود و دیگری

این روزها

تویی و او

من ماندم و خدا



اسمس بی وفایی جدید


دردناک است دوست بداری و گمان کنی دوستت دارند

حال آنکه او یگانه هستی تو باشد و تو یکی از هزاران لذت او



اس ام اس بی وفایی جدید


نشانه می گیری

سنگ می اندازی و بعد خنده کنان !

لِی .. لِی .. لِی ..

پای می کوبی و می روی !

بد جور با دلم “بــــــــــازی” می کنی !


اس ام اس های بی وفایی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد