جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بی وفایی 92

اس ام اس
اس ام اس بی وفایی 92


چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدم هــا

عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی

و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اشعار بی وفایی 92

زندگی بازی گرفتن دیگران نیست

که روزی عاشقش باشی و روزی قاتلش



مسیج بی وفایی 92


بیچاره دلم با دیدنت باز هم لرزید

نمی دانست تو همان بی وفای دیروزی

بیچاره دل است عقل ندارد



پیام بی وفایی 92


بعضی وقت ها

چنان کیشت می کنند

که سال های سال مات می مانی



پیامک بی وفایی 92



ﻏﺮﯾﺒــــﻪ ﻫﺎ ﮐﻪ ﻫـﯿﭻ

ﺩﻭﺳـــــــﺘﺎﻥ ﻫﻢ ﮔـﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﺩﻭ ﺳﻪ ﺧﻂ ﺑﯿﺸﺘﺮ

ﺣﻮﺻــــــﻠﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﻧـــــﺪ



اس ام اس بی وفایی 92


بهم می گفت با دنیا عوضم نمی کنه !

راست می گفت با دنیا نه

با یکی دیگه عوضم کرد !



اسمس بی وفایی 92



برای کسی مُردم که برایم

نه تب کرد

نه سرفه

نه حتی عطسه!



اس مس بی وفایی 92


یادتان باشد هیچ وقت در زندگی خود!

نقش نیش های مار ” ماروپله” را بازی نکنید

شاید دیگر توان دوباره بالا آمدن از نردبان را نداشته باشد

همان کسی که به شما اعتماد کرده بود



اس امس بی وفایی 92


رفت

تو را به خدا سپرد

و خودش را به دیگری !



اس بی وفایی 92


هر که مرا دید تو را نفرین کرد

و من حواس خدا را پرت کردم که مبادا بشنود !


اس ام اس های بی وفایی 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد