جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهای عاشق

اس ام اس
اس ام اس تنهای عاشق


تنهایی را دوست دارم

بی دعوت می آید

بی منت می ماند

بی خبر نمی رود

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




متن و اشعار تنهای عاشق

تا بوده همین بوده

همیشه دلتنگ اونی هستیم که نیست

 و حوصله کسی رو نداریم که هست !

بعد شکایت می کنیم از تنهایی هامون



مسیج تنهای عاشق


ترجیح می دهم تنها باشم و با وقار

تا این که در رابطه ای باشم

که به خاطرش لازم باشد عزت نفسم را قربانی کنم !



پیامک تنهای عاشق


می شه تنهایی بازی کرد

می شه تنهایی خندید

می شه تنهایی سفر کرد

ولی خدایی خیلی سخته تنهایی

تنهایی را تحمل کرد !



sms تنهای عاشق


برعکس پول هایم زندگیم گوشه دارد

همانجا که همیشه تنها می نشینم !



اس ام اس تنهای عاشق


لحظه هایم نازنیند ، وقتی حضور نازنین تو را دارم !

چگونه دم از تنهایی توانم زد

وقتی که لحظه لحظه ی عمرم آکنده از عطر حضور توست ؟

نه ! من تنها نیستم !

این تنهایی من است که تنهاست !



اسمس تنهای عاشق



گاهی تنها ماندن

 بهای آدم ماندن است !



اس مس تنهای عاشق



همه در دنیا کسی را دارند برای خودشان

خسرو و شیرین            لیلی و مجنون            ویس و رامین

پیر مرد و پیرزن          تو و اون         من و تنهایی



اس امس تنهای عاشق


چه تفاوت عمیقیست

بین تنهایی قبل از نبودنت

 و تنهایی پس از نبودنت !



اس تنهای عاشق


یک پیاده رو تقریبا خلوت

یک مرد ، یک زن ، یک زوج خوشبختیشان پای خودشان !

یک مرد ، یک مرد ، یک شراکت سود و ضرررش پای خودشان !

یک زن ، یک زن ، یک رفاقت معرفت و اعتمادشان پای خودشان !

و انتهای پیاده رو

یک من ، یک تنهایی ، یک رنج آخر و عاقبتش پای تو !



اس ام اس های تنهای عاشق
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد