جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی پر درد و غم

اس ام اس
اس ام اس تنهایی پر درد و غم


او رفت و من در حسرت نگاهی پر راز ماندم

 ماندم تا بیاید و پاسخ دهد چرا ؟

چرا تنهایم گذاشت

و در حسرت پرسیدن این سوال هم ماندم !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اشعار تنهایی پر درد و غم

تنهایی که طولانی میشه

معیار دوست داشتن آدم ها هم عوض می شه

یهو می بینی اون آدم

گلدون شمعدونی گوشه اتاقشو با کل دنیا هم عوض نمی کنه



پیام کوتاه تنهایی پر درد و غم


همیشـــه نمـــے شود خود را زد به بـــے خیـــالـــے و گفــــت :

تنهــــا آمده ام

تنهـــا مـــی روم

یڪــ وقـــت هــایـــے !

شایـــد حتـــــے براے ساعتـــے یا دقیــقه اے

ڪــم مــی آورے

دل وامانـــده ات یــڪــ نفـــر را مـــــے خواهــد

ڪـــــﮧ تـــا بینهـــــ ـایـــتـــ

عاشقانه دوستـــَش دارے



مسیج تنهایی پر درد و غم


می خواهم برایتان تنهایی را معنی کنم!

در ساحل کنار دریا ایستاده ای , هوای سرد , صدای موج

انتظار انتظار انتظار

به خودت می آیی

یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلش کنی

نه شانه هایی که با دستانت آن را بگیری

نه صدای که قشنگ تر از صدای دریا باشد

اسم این تنهایی است



پیامک تنهایی پر درد و غم


درد تنهایی کشیدن

مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی‌ روی کاغذِ سفید

شاهکاری می سازد به نامِ دیوانگی !

و من این شاهکارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خریده ام

تو هر چه میخواهی‌ مرا بخوان

دیوانه

خود خواه

بی‌ احساس

نمی فروشــــــــــم​ !



اس ام اس تنهایی پر درد و غم


به سراغ من اگر می آیی ، تند و آهسته چه فرقی دارد ؟

تو به هر جور دلت خواست بیا !

مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک بردارد

مثل آهن شده در تنهایی ، چینی نازک تنهایی من



اسمس تنهایی پر درد و غم
میان این همه مفاهیم پیچیده ریاضی تنها حکایت اعداد فرد را خوب آموخته بود

” فرد ” آن یک نفر است که وقتی زوج ها با هم میروند،

او باید یک تنه جور تنهایی اش را بکشد



اس مس تنهایی پر درد و غم


تنهایـــی هایم را هم هدفمند کنند ، راحت میشوم !

این روزها زیــاد به چشم می آیند . . !



اس امس تنهایی پر درد و غم


تنهــا نیستم

ولی میان این همه شلوغی

باز هم احساس تنهایـــی می کنم

و این است درد مـــن . . .



اس تنهایی پر درد و غم


تو رفته‌ای

و من از تنهایی

ککَم هم نمی‌گزد دیگر!

حالا باز هم بگو دروغ گفتن بلد نیستی



اس ام اس های تنهایی پر درد و غم
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد