جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی ناراحت کننده

اس ام اس
اس ام اس تنهایی ناراحت کننده


اگر هر لحظه ﺻﺪﺍﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺭو ﮐﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ

ﮐﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ بشی برات ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ اوﻣﺪﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ

ﺑﻪ ﮔﻮﺷﺖ ﺷﮏ ﻧﮑﻦ ﺑﻪ ﺩﻟﺖ ﺷﮏ ﮐﻦ ﺩﻟـــﺖ ﺗﻨﻬـــــﺎﺳﺖ

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




پیام کوتاه تنهایی ناراحت کننده

گاهی آدم های تنها خیلی خوش شانس هستند

چون کسی رو ندارن که از دست بدن !



مسیج تنهایی ناراحت کننده


دلم بایگانی رؤیاهای شکسته ای ست

که در حسرتت خاک می خورند

چه اشتباه مهیبی !

آنجا که سرنوشت

عشق را به دلم پیوست کرد

و مرا در پوشۀ تنهائی گذاشت !



پیام تنهایی ناراحت کننده


خــواب هـایِ تـو

هـر شـب از سـرِ کـابـوسِ تـنــهـایـی مـی پـرنـد

مـی نـشـیـنـند

رویِ پـلـکــــ هـایـم تـعـبیـر مـی شـونـد …!



پیامک تنهایی ناراحت کننده


درست مثل یک جزیره

از همه طرف به تنهایی محدودم

و چشم به راه یک کاشف



اس ام اس تنهایی ناراحت کننده


اونکه می خواست منو بفهمه نتونست !

اونکه میتونست بفهمه نخواست !

این شد که تنهایی تمام قد منو بلعید !



اسمس تنهایی ناراحت کننده


بگذار مرز تنهایی را رد کنم …

ببین گذرنامه ام فقط مهر لب هایت را کم دارد …



اس مس تنهایی ناراحت کننده


ای تنهاترین تنهای شب های تنهایی من ،

تو تنها کسی بودی که تنهایی هایم را تنها به تو گفتم !

آه ای خدای من چه شبها که تن ها ،

تنها آرامیدند و در تنهایی فریاد دوستت دارم سر دادند


اس امس تنهایی ناراحت کننده


وقتی عاشقانه هایت بوی رفتن می داد

این روزهای تنهایی دور از انتظار نبود



اس تنهایی ناراحت کننده


می دانی که من جز با تو

با هر کس که باشم

باز تنهایم؟


اس ام اس های تنهایی ناراحت کننده
نظرات 4 + ارسال نظر
نازی پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ق.ظ

عسل دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 ب.ظ

بد نبود

ستار پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ

ایول

تنهت ترین تنهایان پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ب.ظ http://kowsar.mahmoodi@gmail.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد