جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی سنگین

اس ام اس
اس ام اس تنهایی سنگین


ایستـاده و لبخــــند زنـــان !

پـایـش را روی  گلـویـــم فـشار می دهـد

تنــــهـایـی !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




متن و شعر تنهایی سنگین
وقتی که تنهام ، بالاتر و بهتر میتونم پرواز کنم

چون نه نگران جا موندنم و نه نگران جا گذاشتن



پیام تنهایی سنگین


تنهایی فقط تنبیهی است

 برای روزهای دوست داشتن او !



پیامک تنهایی سنگین


همه برگ‌هایِ تقویم را به دنبالِ تو شمرده‌ام

برگ‌هایِ سیب

برگ‌هایِ انگور

پاییز اما فصلِ خرمالوست

فصلِ گسِ تنهایی



مسیج تنهایی سنگین


تنهایی ترانه ای ست

که گنجشگ ها می خوانند

جیک جیک جیک

و کلاغ ها می خوانند

قار قار قار

آدم ها را نمی دانم



اس ام اس تنهایی سنگین


فلسفه ی تنهایی را هر چقدر هم خوب ببافند

بی قواره بر تن آدم زار می زند



اسمس تنهایی سنگین


دلم یک دنیا تنهایی می خواهد

با یه عالمه تو

و تمام گوشه کنارهای آغوشت!



اس امس تنهایی سنگین


تنها که باشی

نه دلت دستمالی می شود و نه خیالت انحصاری . . .



اس مس تنهایی سنگین



تنهایی یعنی من یه موبایل دارم

 که صدای زنگش یادم نمیاد



اس تنهایی سنگین


می خواهم همه بدانند این آدم ها که به خیال خود با من اند

خود مفهوم تنهایی من هستند !



اس ام اس های تنهایی سنگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد