جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنها ماندن غمگین

اس ام اس
اس ام اس تنها ماندن غمگین


کـاش به خودمان قــول بدهیــم

وقتی عاشق شویــم که  آماده ایم

نــه وقتی کــه  تنهــائیـم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





متن و شعر تنها ماندن غمگین

تنهایى راه رفتن سخت نیست  !

ولى وقتى ما این همه راهو با هم رفتیم

تنهایى برگشتن خیلى سخته



پیام تنها ماندن غمگین


از تنهایی بمیـــر

ولــی زاپاس عشق کسی نشــو . . .



پیامک تنها ماندن غمگین


از زیـر سنـگ هم کـه شده پـیدایم کـُن

مـدت هاست که تـنهـایی هـای مـرا

دست هـای جـستجوگـری لـمس نکـرده انـد



مسیج تنها ماندن غمگین


حوالیِ خاکستری رویاهایم نخواب

رنگ می گیرد تنهایی ات!



اس ام اس تنها ماندن غمگین

خسته از تمام جهان

به خـــــــانه برمی گردی

در را که باز می کنی

چراغ را که خودت روشن می کنی

یعنی تـنـهــــــــــایی



اسمس تنها ماندن غمگین


ایـــــنـجــا همــه تــــــنهـان !

امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَن !

مـــتـوجـّـه نــــشـدن !



اس مس تنها ماندن غمگین



تــــنهـایـــی ام فــــقـط ادّعــــا دارد !

بــا ایــن هـمه بـــزرگـی اش

جــــای ِ خــــالــی ات را  پُـــــر نــــمی کـــــــنــــد !



اس امس تنها ماندن غمگین


دکتر پای نسخه ام بنویس ممنوع ملاقات

بگذار تنهاییم دلیل پزشکی داشته باشد




اس تنها ماندن غمگین


تنهایی آدم ها به عمق دریاست

ولی پر کردنش با یک لیوان محبت کافیه



اس ام اس های تنها ماندن غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد