جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و بی کسی

اس ام اس
اس ام اس تنهایی و بی کسی


تنهایی خیلی سخته وقتی چشمام به راهه

وقتی که شب سیاهه وقتی بدون ماهه

تنهایی خیلی تلخه وقتی که بی تو هستم

تنها می مونه دستم با این دل شکستم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




شعر و متن تنهایی و بی کسی

مثل آتیش تو صحرا

یا که طوفان تو دریا

مثل ظلمت توی شب ها

جون به لب موندم و تنها



پیام کوتاه تنهایی و بی کسی


من تنهایم

تو هم تنهایی

 بیا با هم تنها باشیم



مسیج تنهایی و بی کسی


اگه می دونستی چقدر تنهام

همیشه برام اشک می ریختی

اگه می دونستی همیشه اشک می ریزم

هیچ وقت تنهام نمی ذاشتی



پیام تنهایی و بی کسی



راضیم به خوشبختیت حالا با هر کی باشه

گرچه دل من تنها شده

ولی یاد تو همیشه باهاشه


اس ام اس تنهایی و بی کسی


یکی تنهاست ، تنها اومده ، تنها مونده

تنها یه آرزو داره که تو تنهاش نذاری



پیامک تنهایی و بی کسی



تو نباشی تا قیامت بی کسم

در تمام زندگی دلواپسم


اسمس تنهایی و بی کسی


سهم من از این عشق ، یک نقطه چین شد

او رفت و این دل تا ابد تنهاترین شد !



اس مس تنهایی و بی کسی


یه سوال دارم !

کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ؟

من که نه سنگ بودم و نه کوه ، پس چرا تنها شدم ؟



اس امس تنهایی و بی کسی


خدا تنهاست ولی ما که خدا نیستیم

فریادها مرده اند و سکوت جاریست

تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است

می گویند پس چرا تنهاییم ؟‎



اس تنهایی و بی کسی


در شب بی کسی ام

 یاد تو مهتاب من است


اس ام اس های تنهایی و بی کسی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد