جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی جدید

اس ام اس
اس ام اس تنهایی جدید


آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست

غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




متن و شعر تنهایی جدید
تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم

همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم

قبول کن که گذشته ست کار من از اشک

که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم



مسیج تنهایی جدید


در کنار تب تنهایی خویش

یاد تو مرهم بالین من است



پیام تنهایی جدید


جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم

آنچه شایسته عشق است مهیا دارم

سوزدل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق

چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم



پیامک تنهایی جدید


به پندار تو

جهانم زیباست

جامه ام دیباست

دیده ام بیناست

زبانم گویاست

قفسم هم طلاست

به این ارزد که دلم تنهاست ؟



اس ام اس تنهایی جدید


در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند

و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم

شاید این باشد دلیل تنهایی مان



اسمس تنهایی جدید


من چه تنها و غریبم

 بی تو در دریای هستی

ساحلم شو غرق گشتم

 بی تو در شب های مستی



اس مس تنهایی جدید


شب من پنجره ای بی فردا

روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل

ماهی ام ، ماهی دور از دریا



اس امس تنهایی جدید



به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است

بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است


اس تنهایی جدید


تنهایی بهتر از گدایی محبت است



اس ام اس های تنهایی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد