جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس یاد عزیزان زیبا و عارفانه

اس ام اس
اس ام اس یاد عزیزان زیبا و عارفانه


به که پیغام دهم ؟

به شباهنگ که شب مانده به راه ؟

یا به اندوه کلاغان سیاه به پرستو که سفر می کند از سردی فصل ؟

یا به مرغان نکو چیده شهر ؟

به که پیغام دهم که به یادت هستم ؟

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




شعر و متن یاد عزیزان زیبا و عارفانه


هنوز رو خاکیم یادمان نمی کنند!

وای به روزی که خاکمان کنند!



مسیج یاد عزیزان زیبا و عارفانه


ثانیه ها

 روزها حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند



پیام یاد عزیزان زیبا و عارفانه



اس ام اس ها گاهی پیامی ندارن

فقط ارسال می شن که باور کنی

اونی که فکرشو نمی کنی الان به یادته


پیامک یاد عزیزان زیبا و عارفانه


در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی

 ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی



اس ام اس یاد عزیزان زیبا و عارفانه



هرقدر رفاقت بکنم می ارزی

 اظهار صداقت بکنم می ارزی

آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست

 صدبار که یادت بکنم می ارزی



اس یاد عزیزان زیبا و عارفانه


یادم باشه

یادت بدم

یاد بگیری

یادت نره

که یاد تو

همیشه در یاد منه



اسمس یاد عزیزان زیبا و عارفانه



پیام هایم گاه گاه است!

 آنچه ابدیست ، یاد توست



اس مس یاد عزیزان زیبا و عارفانه


یادت پرچم صلحیست

میان شورش این همه فکر



اس امس یاد عزیزان زیبا و عارفانه


یــــــاد

چراغی که مال من است

ولی خاموش در دل های همـــه



اس ام اس های یاد عزیزان زیبا و عارفانه
نظرات 3 + ارسال نظر
اکبر دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:44 ب.ظ

عالی بود

شیوا سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

مرسی زیبابود

ترسا چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:09 ب.ظ

بد نبود.ممنون.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد