جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس یاد و خاطره زیبا و قشنگ

اس ام اس
اس ام اس یاد و خاطره زیبا و قشنگ


باوفا مهر تو اندر جان ماست

زندگی بی دوستی زندان ماست

کم بزن آتش دل بی تاب را

یاد خوبت روز و شب مهمان ماست

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





شعر و متن یاد و خاطره زیبا و قشنگ


شاید با هم بودن سخت تکرار شود

 اما به یاد هم بودن را هر لحظه می توان تکرار کرد



پیام یاد و خاطره زیبا و قشنگ



اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد



پیامک یاد و خاطره زیبا و قشنگ



عجب رسمی ست رسم آدمیزاد

که دور افتاده را کم می کنند یاد

که دور افتاده حکم مرده دارد

که خاک مرده را کی می برد باد



اس ام اس یاد و خاطره زیبا و قشنگ



من یاد خوش دوست به دنیا ندهم

 لبخند خوشش به حور رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند

 گرد رخ وی به چشم بینا ندهم



اس مس یاد و خاطره زیبا و قشنگ


آسمانم انتهایش قلب توست

 مهربان این آسمان از آن توست

آسمانم هدیه ای از سوی من

 تا بدانی قلب من هم یاد توست



اسمس یاد و خاطره زیبا و قشنگ



بی هیچ دلیلی به یادت هستم تا نقض کنم

 قانونی را که علت می طلبد



اس امس یاد و خاطره زیبا و قشنگ


آموخته ام

کسی که یادم نکرد من یادش کنم

 شاید او تنهاتر از من باشد



اس یاد و خاطره زیبا و قشنگ


علت بی خوابی ام را چگونه بگویم

وقتی یاد تو از سقف اتاقم چکه می کند


اس ام اس های یاد و خاطره زیبا و قشنگ
نظرات 1 + ارسال نظر
m چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ب.ظ http://mohadeseh80nabati

سلام مر30 بعضی هاش زیبا بود و می تونس بهتر باشه لصفا زیبا تر بزارید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد