جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس یاد جدید و زیبا

اس ام اس
اس ام اس یاد جدید و زیبا


باز هم از یاد تو شعله به پا خواسته

 آتش سرخش ز نور قلب من آراسته

زردی روی مرا نیک تماشا نما

 شمع وجود من از دوری تو کاسته
  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




متن و شعر یاد جدید و زیبا


قول داده اَم

گاهـــی هَر اَز گاهـــی فانـــوس یادَت را

میان ایـن کوچه ها بـی چراغ و بـی چلچلـه، روشَـن کنَم

خیالـت راحـَــت! مَـن هَمان منـــَــم

هَنوز هَم دَر این شَبهای بـی خواب و بـی خاطـــِره

میان این کوچـه های تاریک پَرسـه میزَنـَم

اَما بـه هیچ سِتاره‌ی دیگـَری سَلام نَخواهــَـم کَرد

خیالَت راحَت !



مسیج یاد جدید و زیبا




وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبیها می نگارم

تا بدانی یادت برایم همیشه عزیز بوده

و تا همیشه عزیز خواهد ماند



پیام یاد جدید و زیبا




درشب فاصله ها ، خاطره ها مهمان من است

یاد تو روشنی کلبه ویران من است



پیامک یاد جدید و زیبا





گاهی مرا یاد کن

من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی

آسمان را به زمین می دوختی



اس ام اس یاد جدید و زیبا




اگر پرسند آخرین نفست به یاد کیست ؟

گویم به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست



اس یاد جدید و زیبا





تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است

یاد یاران چون شما در قلب ما آرامش است



اس مس یاد جدید و زیبا





جنس من از آهن و از سنگ نیست

من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمیپرسی چرا

حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست



اسمس یاد جدید و زیبا





روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد

اگر باران بند بیاید از این خانه می روم



اس امس یاد جدید و زیبا





آن نازنین کجاست که یادم نمی کند

 صد غم به سینه دارم و شادم نمی کند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست

امشب به یاد کیست که یادم نمی کند



اس ام اس های یاد جدید و زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد