جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس یاد دوست و رفیق

اس ام اس
اس ام اس یاد دوست و رفیق


برایم دعا کن

اجابتش مهم نیست

نیاز من به آرامشی است

که بدانم تو به یاد منی

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



شعر و متن یاد دوست و رفیق

عتیقه شـــــدم در یـــادها

بی آنکه قدیمـــی باشـــم


مسیج یاد دوست و رفیق

کاش فاصله ها اجازه می دادند

وقتی قلب ها به یاد هم می تپند

در کنار هم باشند به یادتــــــــــم



پیام یاد دوست و رفیق


باز یادت می کنم تا نگویی بی وفاست

از شما دورم ولی این دل همیشه با شماست!



پیامک یاد دوست و رفیق


می دونی محبت یعنی چی ؟

م  = من   ح = حالا  ب = به   یاد    ت = توام



اس ام اس یاد دوست و رفیق



وقتی کسی دیر به دیر ازم یاد می کنه

نگرانش نمی شم

حتما شاد بوده از یادش رفتم



اسمس یاد دوست و رفیق



برایم در ردیف کسانی هستی

 که به قول نیما یادت روشنم می دارد



اس مس یاد دوست و رفیق


تقدیم به آنکه دارمش دوست

تقدیم به آن که قلبم از اوست

اگر مهتاب از تن بر کند پوست

جدا هرگز نگردد یادم از دوست



اس امس یاد دوست و رفیق



یادی از ما کن ای عزیز دوست داشتنی

ای که هستی پیش ما شیرین تر از بستنی

تو مال من می شوی و من مال تو

زندگی می شود لحظه به لحظه خواستنی



اس یاد دوست و رفیق


همه ی حواسم را جمع میکنم تا خیالت را کم کنم

اما تمام یادت درمن ضرب میشود

و من تقسیم می شوم در تو

می بینی ؟

عجب دنیای بی حساب و کتابی ست ؟


اس ام اس های یاد دوست و رفیق
نظرات 1 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد