جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس یاد عشق و رفیق

اس ام اس
اس ام اس یاد عشق و رفیق


در این هیاهوی شلوغ

یادت لحظه ای مرا گم نمی کند

و به هرجا می روم پیش تر از من آنجاست

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




متن ادبی یاد عشق و رفیق

یادت برایم

همانند قصه سیگار پیرمردیست

که سال هاست می گوید نخ آخر است


شعر یاد عشق و رفیق


تو آن نیستی که به یادت بیاورم

تو آن همیشه ای که به یادم می مانی



مسیج یاد عشق و رفیق



دریــا مــی‌شــوم

وقتــی هــر شــب در بستــرم

 یــــاد تــو جــاری ســت

مثــل رود



پیام یاد عشق و رفیق


زیباست یادت

اگر خودت بودی چه غوغایی می کردی!



پیامک یاد عشق و رفیق


در دفتر دل یاد تو سر مشق من است

یاد من هم نکنی یاد تو تکلیف من است



اس ام اس یاد عشق و رفیق


تو مرا فریاد کن ای هم نفس

این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است

آسمانم پر شده از یاد تو



اس مس یاد عشق و رفیق


یادت

پرچم صلحیست

میان شورش این همه فکر



اسمس یاد عشق و رفیق


یــــــاد

چراغی که مال من است

ولی خاموش در دل های همـــه




اس امس یاد عشق و رفیق


هر دو چشمان تو دنیای من است

گر نمی بینم تو را

 یادت نگهدار من است


اس ام اس های یاد عشق و رفیق
نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:29 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد