جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فراموش کردن عشق و عاشقی

اس ام اس
اس ام اس فراموش کردن عشق و عاشقی


برف آمد و پاییز فراموشت شد

آن گریه ی یک ریز فراموشت شد

انگار نه انگار که با هم بودیم

چه زود همه چیز فراموشت شد !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




شعر فراموش کردن عشق و عاشقی

می نویسم روی صفحه ی غریب زندگی

من فراموشت نمی کنم عزیز ، به سادگی



مسیج فراموش کردن عشق و عاشقی


اگه فراموشم کنی میرم سراغ سرنوشت

می گم چرا اسم منو فقط تو قلب تو نوشت

اگه فراموشم کنی سلطان قصر غم می شم

مثل یه شمع بی فروغ لحظه به لحظه کم می شم



پیام فراموش کردن عشق و عاشقی


موجی از عشق رو به ساحل دلت می فرستم

 تا بدانی فراموش نشدنی هستی



پیامک فراموش کردن عشق و عاشقی


هروقت تونستی برف رو سیاه کنی

کلاغ را سفید کنی

هروقت تونستی آتش را ببوسی

تو آب نفس عمیق بکشی

هروقت تونستی اشک سنگ رو ببینی

شادیه غم را ببینی

اون موقع من تو را فراموش خواهم کرد



اس ام اس فراموش کردن عشق و عاشقی


من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی

چه بلاتکلیفند خاطراتمان !


اسمس فراموش کردن عشق و عاشقی



معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن

ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی



اس مس فراموش کردن عشق و عاشقی


اگه با تنهایی و غم تموم بشه عمرم

بدون که تو رو فراموش نمی کنم عمراً



اس امس فراموش کردن عشق و عاشقی


گفته بودم بعد از این باید فراموشش کنم

دیدمش از یاد بردم گفته های خویش را

تا به من نزدیک شد گفتم سلام ای آشنا

گفتم اما نشنیدم جز صدای خویش را



اس فراموش کردن عشق و عاشقی



از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد

غم های زمانه را فراموشم کرد



اس ام اس های فراموش کردن عشق و عاشقی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد