جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فراموشی رمانتیک و گریه دار

اس ام اس
اس ام اس فراموشی رمانتیک و گریه دار


این روز ها یکدیگر را چه خوب فراموش می کنیم

همه ی کارهایمان به این خوبی بود

 چه خوب بود

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




پیام کوتاه فراموشی رمانتیک و گریه دار

تقدیم به همه فراموشکارای دنیا

وقتی تو پاییز روی برگای زرد و خشک پا میذاری

یادت باشه همین برگا یه روزی بهت نفس می دادن



پیام فراموشی رمانتیک و گریه دار


به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را

گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسن



پیامک فراموشی رمانتیک و گریه دار


سخت ترین دو راهی

دوراهی بین فراموش کردن و انتظار است

گاهی کامل فراموش میکنی و بعد می بینی که باید منتظر می ماندی

و گاهی آن قدر منتظر می مانی که می فهمی زودتر از اینها باید فراموش میکردی



اس ام اس فراموشی رمانتیک و گریه دار



گر توانی از محبت حلقه در گوشم کنی

حیف باشد که مرا چون شمع خاموشم کنی

من که از یاد تمام آشنایان رفته ام

وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی



اس امس فراموشی رمانتیک و گریه دار


تقدیم به کسی که اسمش انتها ندارد

محبتش پایان ندارد ، فراموشیش امکان ندارد



اس مس فراموشی رمانتیک و گریه دار


شکسته این جماعت بال ما را

پریشان کرده ماه و سال ما را

تو هم ای بی وفا از ما بریدی

نمی پرسی دگر احوال مارا



اسمس فراموشی رمانتیک و گریه دار


هنوز اون روز فراموشم نمی شه

که با دست قشنگت روی شیشه

کشیدی عکس قلبی و نوشتی

واسه امروز و فردا و همیشه



اس فراموشی رمانتیک و گریه دار


آرزوی من اینست که دو روز طولانی

در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی

آرزوی من اینست یا شوی فراموشم

یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم



اس ام اس های فراموشی رمانتیک و گریه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد