جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فراموشی احساسی و عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس فراموشی احساسی و عاشقانه


عادت می کنم

به داشتن چیزی و سپس نداشتنش

به بودن کسی و سپس به نبودنش

تنها عادت می کنم

اما فراموش نه !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





متن ادبی فراموشی احساسی و عاشقانه

تا عشق تو آمد در قلبم ، تو رفتی

تا آمدم بگویم نرو ، رفته بودی

تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم


 اشعار فراموشی احساسی و عاشقانه


اشک خشک میشه

 خنده محو میشه

 اما یاد تو فراموش نمیشه !



مسیج فراموشی احساسی و عاشقانه


تو آسمون عاشقی ستاره پیدا نکنی

مدیون اشکای منی اگه فراموشم کنی



پیام فراموشی احساسی و عاشقانه


چون به کام دل نشد دستی در آغوشت کنم

 میرم تا در غبار غم فراموشت کنم

سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را

 ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم



پیامک فراموشی احساسی و عاشقانه


دیروز می مردن ، فراموش می شدن آرام آرام

امروز چه زود از یاد می رویم بی آنکه بمیریم



اس ام اس فراموشی احساسی و عاشقانه


“بر باد رفته” صد بار بهتر است از “از یاد رفته” !



اسمس فراموشی احساسی و عاشقانه


می روی و من تحمل می کنم نبودنت را

می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را



اس امس فراموشی احساسی و عاشقانه


تمومه عمر آوازم ، دیگه خاموشه خاموشم

نمیری هرگز از یادم ، من از یادت فراموشم

شروع رفتنت بی من ، شروع شعر اندوهه

 بدون بعد از تو یاد تو ، برام سنگین تر از کوهه



اس فراموشی احساسی و عاشقانه


بی بهانه تو را مرور میکنم

 تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد


اس ام اس های فراموشی احساسی و عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد