جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فراموشی گریه دار و تیکه دار

اس ام اس
اس ام اس فرموشی گریه دار و تیکه دار


خاموشی بهانه است

مشترک مورِد نظر فراموشت کرده است !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



شعر فرموشی گریه دار و تیکه دار


فراموش کردن تو هنر می خواهد

و من بی هنرترین انسانم



مسیج فراموشی گریه دار و تیکه دار


تمام سپاس من از کسی است

 که به من نیاز نداشت

 اما فراموشم نکرد



پیام کوتاه فراموشی گریه دار و تیکه دار


بـه خـــــودم قــول می دهـــــم کــــه فــــــــراموشــــت کـــــــنم

وقـــتی صـــبــح می شـــــــود تــو را کـه نـه

ولــــــی !

قــــــــولم را فـــــــرامـــوش می کـــــــنم !



پیام فراموشی گریه دار و تیکه دار


اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است !

اینجا گم که مى شوى به جاى اینکه دنبالت بگردند

 فراموشت مى کنند …



پیامک فراموشی گریه دار و تیکه دار


فراموش کردنت کار سختی نیست !

کافی است دراز بکشم

چشم هایم را ببندم و برای همیشه

بمیرم !


اس ام اس فراموشی گریه دار و تیکه دار


وقتى که می گى :

دیگه برای همیشه فراموشش کردى

و هیچ احتیاجى بهش ندارى

و تمام بد و بیراه های دنیا رو نصیبش می کنى

دقیقا همون زمانیه که :

بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده



اسمس فراموشی گریه دار و تیکه دار


ما بخار شیشه ایم

نازمون کنی اشکمون در میاد

 چه برسه فراموشمون کنی !



اس امس فراموشی گریه دار و تیکه دار


خاطره تنها مدرکی است

 که فراموشی را محکوم می کند

 پس بمان در خاطرم !


اس فراموشی گریه دار و تیکه دار



تنها یک برگ مانده بود

درخت گفت : منتظرت می مانم !

برگ گفت : تا بهار خداحافظ !

بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود


اس ام اس های فراموشی گریه دار و تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد