جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فراموشی جدید

اس ام اس
اس ام اس فراموشی جدید


واژه ها حرف ها و کلام ها در گذر زمان می آییند و میـــــــــرونند

اما خاطره خوش باهم بودن هست که می ماند

افتخاری بود در کنار شما بودن حتی اگر فراموش شدم

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




شعر فراموشی جدید

شنیــده بودم که خاک سرد است

ایـــن روزها اما انگار آنقـــدر هوا ســـرد است

که زنــده زنــده فراموش می کنیــم یکدیگـــر را



متن فراموشی جدید


فراموش کردنت برایم مثل آب خوردن بود

از همان آب هایی که می پرد توی گلو

و سال ها سرفه می کنیم !



مسیج فراموشی جدید


هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن

به هر حال دارم فراموش می کنم فراموش شدنم را



پیام فراموشی جدید


ماه هاست فراموشش کرده ام

خاطراتش را هم … !

ولی نمی دانم دستانم چرا هنوز

به نوشتن نامش ذوق می کنند !



پیامک فراموشی جدید



برسنگ مزارم بنویسید آشفته دلی خفته دراین خلوت خاموش

او زاده ی غــم بـود کـه از خــاطــر دوستـــان گشــت فراموش



اس ام اس فراموشی جدید



نامت را

خاطراتت را

و لمس حس بودنت را

همه و همه را به دست سرد باد سپردم

یادم تو را فراموش



اس امس فراموشی جدید


برایـــم مهم نیســـت چه می شـــود

به همــــه ی باورهـــایم سوگنـــد

هیچ چیــزی برایــم مهـــم نیســت!

فراموشــت نمی کنـــم

یک کــلام

و این یعنــــی نهایــــت خوشــبختی!



اسمس فراموشی جدید


خواستم خودمو گول بزنم

همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای

و گفتم فرامــــــوش

یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادم



اس فراموشی جدید


در عرض یک دقیقه می شه یک نفر رو خرد کرد

در یک ساعت می شه یک نفر رو دوست داشت

و در یک روز فقط یک روز می شه عاشق شد

ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد



اس ام اس های فراموشی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد