جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فاصله و گریه و بغض

اس ام اس
اس ام اس فاصله و گریه و بغض


به تو عادت دارم

مثل پروانه به آتش ، مثل عابد به عبادت

و تو هر لحظه که از من دوری ، من به ویرانگری فاصله می اندیشم

در کتاب احساس ، واژه فاصله یک فاجعه معنا شده است

تو توانایی آن را داری که به این فاجعه پایان بخشی

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



sms فاصله و گریه و بغض


نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن

ولی کاش بودی تا اشک هایم از شوق دیدارت سرازیر می شد



اس ام اس فاصله و گریه و بغض


به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام

چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را ؟



متن ادبی فاصله و گریه و بغض


هرجا تو باشی دل من همون جاست

حتی اگه فاصلمون یه دنیاست



دلنوشته فاصله و گریه و بغض


مرا از خود رها کردی و رفتی

مرا آنگه که تنها مانده بودم

ولی من باز هم هستم به یادت

اگر چه دور هستم از سرایت



متن فاصله و گریه و بغض


همیشه دور بودن به معنای فراموش کردن نیست

گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن


اشعار فاصله و گریه و بغض


مست آن یارم که در تنهاییم یادم کند

از فراق و دوری خود سخت بیمارم کند



شعر فاصله و گریه و بغض


و با دلتنگی های من ، تو با این جاده همدستی

تظاهر کن ازم دوری ، تظاهر می کنم هستی



مسیج فاصله و گریه و بغض



همیشه فکر می کردم غم انگیزترین غروب ، غروب زندگیست

ولی تازه فهمیدم هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست



پیام کوتاه فاصله و گریه و بغض


خودت نیستی صدات مونده

صدات چشمامو گریونده

دلم روی زمین مونده

فقط از تو همین مونده



پیامک فاصله و گریه و بغض


نگران خودمم که چجوری بی تو بمونم ؟

دوری و ندیدن تو کاره من نیست

نمی تونم



اس ام اس فاصله و گریه و بغض



یکی می پرسد : اندوه تو از چیست ؟

سبب ساز سکوت مبهمت کیست ؟

برایش صادقانه می نویسم :

برای آنکه باید باشد و نیست



اسمس فاصله و گریه و بغض


شبیه برگ پاییزم همیشه قسمت بادم

ز تو دورم ولی هرگز نخواهی رفت از یادم



اس امس فاصله و گریه و بغض


چشماتو ببند ! بستی ؟

حالا باز کن ! باز کردی ؟

چقدر طول کشید ؟

همین قدر هم نمی تونم دوریتو تحمل کنم !



اس فاصله و گریه و بغض


تو که درد دل دیوانه ی من می دانی

چند دور از تو خورم ، خون جگر پنهانی ؟



اس ام اس های فاصله و گریه و بغض
نظرات 1 + ارسال نظر
زرذدذدددل پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:44 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد