جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فاصله و دوری

اس ام اس
اس ام اس فاصله و دوری


مثل این که این دل آدم بشو نیست !

با لبخندت خر می شود

 و با دوریت سگ

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اشعار فاصله و دوری


امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد

همیشه هستی همین حوالی



شعر فاصله و دوری


میان آن همه الف و ب و مشق دبستان

آنچه در زندگی واقعیت داشت خط فاصله بود



مسیج فاصله و دوری


چندان هم دور نیستی

فقط به اندازه ی یک نمیدانم از من فاصله گرفته ای !

آری ، نمی دانم کجایی ؟



پیام فاصله و دوری


گـوش مـاهـی هـای سـاکـت

جـیـرجـیـرک هـای خـامـوش

کـلاغ هـای بـی خـبـر

هـمـه بـه احـتـرام نـبـودنـت سـکـوت کـرده انـد



پیامک فاصله و دوری


بدون قافیه ماندم دل غزل تنگ است

چقدر شاعر این روزها دلتنگ اســـت

مرا به خال لب دوست بازگردانـیــــــد

اگر چه بین من و او هزار فرسنگ است



اس ام اس فاصله و دوری


مگر بین منو تو چقدر فاصله است

که هر چقدر سکوت میکنم

نمی شنوی ؟



اس فاصله و دوری



اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست

وفا آن است که اسمت را درون سینه ام دارم



اسمس فاصله و دوری


روزگـار نبودنت را برایم دیـکـتـه می کند

و نـمـره ی من باز می شود صـفر !

هنوز نـبودنـت را یاد نگرفته ام



اس مس فاصله و دوری


با یک عالمه فاصلـــه از خودم

انتظــــار دارم به تو برسم !

از اول هم آرزوهـــــایم محــــال بودند


اس ام اس های فاصله و دوری
نظرات 1 + ارسال نظر
ب توچه سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد