جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدا ماندن از یار و عشق

اس ام اس
اس ام اس جدا ماندن از یار و عشق


یارم از من بی سببب رنجید و رفت

 گریه را دید و بر من خندید و رفت

وقت رفتن دیگر از ماندن نگفت

 قصه ناگفته ها را نشنید و رفت

تشنه بودم همچو دشتی پر عطش

 مثل باران بر تنم بارید و رفت

گل فراوان بود از باغ من

غنچه ای نشکفته را برچید و رفت

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس جدید جدا ماندن از یار و عشق

عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست؟

عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است



متن و شعر جدا ماندن از یار و عشق


رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم


پیام کوتاه جدا ماندن از یار و عشق


بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست

شب های پر از درد که فردا شدنی نیست

گفتم که برایت بفرستم دل خود را

افسوس که نامه دلم تا شدنی نیست


مسیج جدا ماندن از یار و عشق


مرا نمی خواهی دیگر می دانم

حتی اگر مرا ببینی هم نمی شناسی مرا دیگر می دانم

اینک همان نامه ای که برایم نوشتی را می خوانم

چه عاشقانه نوشته ای همیشه با تو می مانم



پیام جدا ماندن از یار و عشق


ببار ای باران ، ببار که غم از دلم رفتنی نیست

اشک های روی گونه ام دیدنی نیست

ببار ای باران که این تنهایی تمام شدنی نیست

آن لحظه های زیبا تکرار شدنی نیست

ببار ای باران که شعر تلخ جدایی خواندنی نیست

غم تلخی که در سینه دارم فراموش شدنی نیست



پیامک جدا ماندن از یار و عشق


هنوز هم نمیدانم اینجا چه فصلیست

که من کال ماندم و به تو نمی رسم !



اس ام اس جدا ماندن از یار و عشق


در قفس افتاده ام فکر رهایی نیستم

دل به عشقت داده ام فکر جدایی نیستم



اسمس جدا ماندن از یار و عشق


انگشتانت را به من قرض بده

برای شمردن لحظه های نبودنت کم آورده ام




اس جدا ماندن از یار و عشق


یک نفر آمد صدایم کرد و رفت

 با صدایش آشنایم کرد و رفت

نوبت اوج رفاقت که رسید

 ناگهان تنها رهایم کرد و رفت


اس ام اس های جدا ماندن از یار و عشق
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد